حسین کعبی: دوست ندارم در مورد اسکوچیچ حرف بزنم!

خبر ورزشی نوشت: بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: شک نکنید تیم ما با این ستاره‌هایی که دارد قبل از پایان بازی‌های انتخابی صعودش را قطعی می‌کند.

حسین کعبی یکی از بازیکنان مشترک پرسپولیس و فولاد است. به بهانه دیدار این دو تیم در هفته اول لیگ برتر و البته حاشیه‌های که برای تیم ملی به وجود آمد؛ گفت و گویی با کعبی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

از بازی پرسپولیس و الهلال شروع کنیم. به نظرت دلیل باخت نماینده ما چه بود؟

خب ما باید واقعیت را قبول کنیم. الهلال تیم با کیفیتی بود و موفق شد دو تیم مطرح ما را ببرد. باید بپذریم زور ما به الهلال نمی‌رسید و نمی‌توانستیم این تیم را ببریم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و طی سال‌های اخیر همه جام‌های داخلی را برد و ۲ بار هم به فینال آسیا رسید. ولی آن‌ها روز خوبی مقابل الهلال نداشت. بازیکنان پرسپولیس سرحال نبودند چون بازی رسمی نداشتند ولی الهلال چند بازی رسمی انجام داده بود. حضور تماشاگران و میزبانی هم مزید بر علت شد تا الهلال به پیروزی برسد. در فوتبال امروز پول حرف اول و آخر را می‌زند و شما دیدید که بازیکنان خارجی الهلال چه فوتبالی بازی می‌کردند. به نظرم الهلال مدعی اول قهرمانی این فصل است. ضمن اینکه می‌خواهم یک گله هم بکنم.

بفرمایید...

من در فضای مجازی می‌بینم خیلی از هواداران فوتبال برای هم کری می‌خوانند. این کری‌های بچه گانه و مسخره فوتبال باشگاهی ما را نابود کرده است. به خدا پرسپولیس و استقلال هر دو نماینده ایران بودند که حذف شدند. باید نماینده‌های ما حمایت می‌شدند و در چنین بازی‌های ملی هوای هم را داشته باشند ولی متاسفانه اینطور نیست و این خیلی بد است.

دو تیم سابق تو جمعه در اهوار به مصاف هم می‌روند. این دیدار را چطور می‌بینی؟

خب بازی اول هر دو تیم است و مشخص نیست تیم‌ها با چه شرایطی بازی خواهند کرد. فولاد به جز چند بازیکن که از دست داد؛ سایر نفرات خود را دارد و تیم خوبی است. ضمن اینکه بازی هم در اهواز برگزار می‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و من مطمئنم الان بازی با الهلال را فراموش کردند و آماده شروع لیگ هستند. امیدوارم یک دیدار جذاب را از پرسپولیس و فولاد ببینیم و همه کیف کنیم.

دوست داری کدام تیم برنده بازی باشد؟

من هر دو تیم را دوست دارم و برایم فرقی ندارد. دوست دارم هر تیمی‌که بهتر بود و حقش بود بازی را ببرد.

اسکوچیچ چند روز پیش گفت بازیکنان تیم ملی تاکتیک پذیر نیستند و طارمی با کنایه جواب سرمربی تیم ملی را داد. نظرت در این خصوص چیست؟

دوست ندارم در مورد اسکوچیچ حرف بزنم. هروقت او را دیدم طوری رفتار می‌کرد که انگار گواردیولاست. شانس آوردیم رزومه خیلی قوی ندارد وگرنه معلوم نیست چه بلایی سر ما می‌آورد. من این همه سال در تیم ملی بودم و برای این مملکت زحمت کشیدم ولی این آقا آنقدر با ما بد برخورد می‌کرد که در موردش حرف نزنم بهتر است. مهدی طارمی بچه خوب و فوتبالیست خوبی است ولی برای اینکه تیم ملی ضرر نکند بهتر است تمام تمرکزش را روی فوتبال و موفقیت تیم ملی بگذارد.

بعضی‌ها معتقدند نقش بازیکنان تیم ملی بیشتر از سرمربی است. با این موضوع موافقی؟

اکثر ستاره‌های تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند و با مربیان خوبی کار کردند. اسکوچیچ چه چیزی می‌خواهد به آن‌ها اضافه کند؟ به لحاظ فنی چه رزومه ای دارد که بتواند بیشتر از چیزی که بازیکنان بلدند؛ به آن‌ها یاد بدهد. من فقط درمورد دو مرد بزرگ فوتبال ایران یعنی کریم باقری و وحید هاشمیان که در کادرفنی هستند می‌گویم این دو از هر لحاظ عالی هستند و کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

به نظرت تیم ملی به جام جهانی می‌رود؟

بدون شک می‌رود. شک نکنید تیم ما با این ستاره‌هایی که دارد قبل از پایان بازی‌های مقدماتی صعودش را قطعی می‌کند. ولی می‌خواهم این را بگویم تیم ما باید به فکر جام جهانی و صعود به مرحله بعد باشیم و نباید تنها صعود به خود جام جهانی رویای ما باشد.

بیشتر بخوانید: فولاد گول حذف پرسپولیس از آسیا را نمی‌خورد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    یعنی حرف زدن یا نزدن کعبی خیلی مهمه؟
  • GB ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    این حرف ها رو قبل از مرحله مقدماتی هیچکس نمیزد. مگر همین بازیکنان و آقای وحید هاشمیان نبودند ولی شاید هم حذف میشدیم. الان که به خوب جایی داره میرسه داره صاحب پیدا میکنه .
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    تیم ملی به جام جهانی میرودبشرطی که باهربهانه ودستاویزی برای تیم ومربی حاشیه درست نکنند.مگرهمین ستاره هانبودندکه باویلموتس دوبارباختند.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    جناب حسین کعبی : تو هم خوب خودت را قاطی این پرسپولیسی ها کردی و شدی دشمن اسکوچیچ !
  • GB ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    يكى از بازيكنان نچسب و باند باز فوتبال. نظر اين را نخواهيم بدانيم چه كسى را بايد ببينيم؟
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    شانس آورديم كه نمي خواهد درباره اسكوچيچ حرفي بزند و اين همه حرف زده
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    درود بر کعبی