هوآوی Nova 8i میان‌رده خوش‌قیمت و باقابلیت، هم‌اکنون در ایران

بازار گوشی‌های میان‌رده، این روزها رونق بیشتری نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار دارد. شرکت‌های سازنده موبایل هم برای اینکه سهم خوبی از این بازار نصیبشان شود، گوشی‌های مختلفی را با امکانات منحصر به فرد معرفی می‌کنند. هوآوی یکی از برندهایی است که در بین موبایل‌های میان‌رده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی‌های سری Nova از جمله خوش‌نامان بازار گوشی‌های میان‌رده بوده که همواره یادآور کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب برای مصرف‌کننده بوده است. هوآوی نوا 8i، از محصولات جدیدی است که به تازگی در کنار هوآوی نوا 8 وارد بازار ایران شده است و برخی از قابلیت‌های آن در حد و اندازه‌های یک گوشی پرچم‌دار است. ویژگی‌هایی مثل سوپر شارژر 66 واتی و دوربین 64 مگاپیکسلی معمولا در میان‌رده‌ها کمتر دیده می‌شود، اما در نوا 8i می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر قصد خرید گوشی میان‌رده دارید یا حس می‌کنید زمان تعویض گوشی شما فرا رسیده است، این مطلب را تا انتها دنبال کنید و با ویژگی‌های Nova 8i بیشتر آشنا شوید.

سوپر شارژ 66 واتی

گوشی هوآوی Nova 8i باتری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر دارد. برای شارژ کردن این باتری، هوآوی یک سوپر شارژر 66 واتی تدارک دیده است که عملکرد قابل توجهی دارد. این شارژر قادر است در عرض 17 دقیقه 60 درصد از ظرفیت و در عرض 38 دقیقه 100 درصد آن را پر کند.

در کنار این قدزت شارژ بالا نیز الگوریتم‌های هوش مصنوعی اختصاصی هوآوی و رابط کاربری EMUI 12 با عملکرد بهینه خود بالاترین میزان شارژدهی را برای گوشی به ارمغان آورده‌اند و خیال کاربر را از بابت داشتن شارژ کافی برای یک روز کاری شلوغ راحت کرده‌اند.

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

دوربین جایی است که گوشی‌های هوآوی معمولا فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شوند. در بخش دوربین،‌ گوشی‌های هوآوی در هر بازه قیمتی از رقبای خود عملکرد بهتری دارند. هوآوی نوا 8i هم از این قاعده مستثنی نیست و دوربین‌ چهارگانه آن چیزی از یک گوشی پرچم‌دار کم ندارد.

دوربین 64 مگاپیکسلی لنز اصلی، 8 مگاپیکسلی Ultra Wide، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان، دوربین‌های چهارگانۀ هوآوی Nova 8i را تشکیل می‌دهند. دوربین الترا واید هوآوی نوا 8i می‌تواند تا 120 درجه را پوشش دهد.

حالت Super Night Shot  قابلیت جدیدی است که به عکاسی در محیط‎های تاریک اختصاص دارد و در این گوشی به کمک هوش مصنوعی، نوردهی و دیگر پارامترها مرتبط با تصویر را به شکلی تنظیم می‌کند که بهترین خروجی تصویری در عکس‌های شما اتفاق افتاده و حتی در عکاسی محیط‌های تاریک نیز عکس‌های با کیفیتی داشته باشید.

این دوربین در بخش فیلمبرداری هم عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد و می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه را ثبت کند. با دوربین چهارگانه Nova 8i، امکان فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)، فوق‌آهسته (Super Slow Motion)، Time lapse و غیره را هم دارید.

در دوربین سلفی این گوشی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی وجود دارد که عکس‌های بی‌نقصی را می‌توان با آن ثبت کرد. همچنین دوربین سلفی قابلیت فیلمبرداری HD، حالت ویژه شب، حالت ویژه عکاسی پرتره، فیلمبرداری آهسته، قابلیت Time lapse و پانوراما را نیز دارد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.67 اینچی هواوی نوا 8i از جنس IPS LCD است و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که باعث شده قسمت زیادی از بخش جلویی دستگاه توسط صفحه نمایش پوشش داده شود. فیلم دیدن و بازی کردن در صفحه نمایشی که درصد بسیار بالا 94.7 درصد از پنل جلویی را پوشانده است، بسیار جذاب خواهد بود.

ضخامت حاشیه صفحه نمایش گوشی حدود 1.3 میلی‌متر است که تقریبا به چشم نمی‌آید و در واقع یک صفحه نمایش بدون حاشیه را برای هوآوی Nova 8i به وجود آورده است.

طراحی بدنه

با به ارث بردن تمامی زیباشناسی و پویایی خاصی که در طراحی سری نوا همیشه وجود داشته، هواوی نوا 8i نیز تجربه بصری جذاب و حس در دست گرفتن خوشایندی را در مخاطب ایجاد می‌کند. بدنه گوشی که با مهارت توسط متد NCVM ساخته شده، تلالو جذابی از نورها و رنگ‌ها را در خود به نمایش می‌گذارد.

در پنل جلویی دوربین سلفی در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. در قاب پشتی، 4 دوربین در یک ماژول قرار گرفتند و در کنار آن فلاش دوربین قرار دارد. بیرون‌زدگی دوربین‌ها هم خیلی به چشم نمی‌آید.

در قسمت پایین گوشی درگاه تایپ C قرار دارد، در قسمت راست هم دکمۀ پاور و کم و زیاد کردن صدا جای گرفته‌اند. در قسمت بالایی هم جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسپیکر جای دارد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

در بخش سخت‌افزار، هوآوی در این گوشی از اسنپدراگون 662 استفاده کرده است و در زمان عرضه از اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده از واحد پردازش گرافیکی Adreno 610 بهره می‌برد که توان اجرای تمامی بازی‌های روز و سطح بالا را برای هوآوی nova 8i مهیا می‌کند.

هوآوی Nova 8i، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم دارد که فضای کافی و توانایی استفاده بی‌دغدغه از گوشی را ایجاد می‌کند.

در بخش نرم‌افزار نیز، Nova 8i فروشگاه هوآوی یعنی App Gallery را نیز در خود جای داده است. این فروشگاه با میانگین 400 میلیون کاربر در ماه یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین سایر رقبای خود محسوب می‌شود.

امنیت و حسگرها

در بخش امنیت هم حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره وجود دارد. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته است تا بتواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. این حسگر عملکرد بسیار سریعی در مواجه با انگشت خواهد داشت.

سیستم تشخیص چهره هم امکان دیگری است که می‌توانید برای امنیت گوشی خود انتخاب کنید که آن هم از نظر سرعت در مقایسه با رقبای هم‌رده خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. از دیگر حسگرهای موجود در هواوی نوا 8i می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب‌نما اشاره کرد.

سایر قابلیت‌ها

در گوشی هوآوی نوا 8i امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را خواهید داشت. همچنین بلوتوث 5 روی آن نصب است که یکی از به‌روزترینها در این حیطه است نیز برای این دستگاه مهیا شده است.

جمع‌بندی

هوآوی نوا 8i گوشی باکیفیت و خوش ساختی است که در ردۀ گوشی‌های میان‌رده عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. اگر قصد خرید گوشی‌ میان‌رده را دارید، Nova 8i می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما برای خرید محسوب شود. همچنین به دلیل اینکه شرکت هوآوی در ایران دارای نمایندگی معتبر و رسمی است، امکان خرید مطمئن گوشی و استفاده از پشتیبانی قدرتمند آن نیز وجود دارد.

نوا 8i از آن دسته کالاهایی است که با خرید آن، پشیمان نخواهید شد و می‌تواند برای مدت زیادی خیال شما را از بابت داشتن یک گوشی کارآمد و باکیفیت راحت کند. برای خرید می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمائید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =