۹ نفر
۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
اکران فیلم تک تیرانداز در فیلم‌گردی

شهید «عبدالرسول زرین» یکی از قهرمانان هشت سال دفاع مقدس است و اکران آنلاین فیلم تک تیرانداز که توسط فیلم‌گردی انجام می‌شود در راستای معرفی این شهید بزرگوار به مخاطبان سینماست. قهرمانی که نیروهای عراقی به او لقب صیاد خمینی را داده‌اند و جزو برترین تک تیراندازان جهان به شمار می‌آید.

شهید «عبدالرسول زرین» یکی از قهرمانان هشت سال دفاع مقدس است و اکران آنلاین فیلم تک تیرانداز که توسط فیلم‌گردی انجام می‌شود در راستای معرفی این شهید بزرگوار به مخاطبان سینماست. قهرمانی که نیروهای عراقی به او لقب صیاد خمینی را داده‌اند و جزو برترین تک تیراندازان جهان به شمار می‌آید.

فیلم ایرانی تک تیرانداز، اختصاص به این شخصیت قهرمان دارد. قهرمانی متولد 1320 در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور در هشت سال جنگ تحمیلی و گردان 14 امام حسین، رکورد 700 شلیک موفق را به خود اختصاص داده است. رکوردی که او را در رده برترین تک تیراندازان جهان بدون رقیب قرار می‌دهد.

فیلم ایرانی تک تیرانداز

فیلم توسط علی غفاری و با کمک‌های بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخته شده است. اثری که تلاش دارد تا یک قهرمانان ایرانی را به مخاطب خود معرفی کند. قهرمانی که جزو دوستان نزدیک شهید خرازی بود که در بسیاری از عملیات های گردان 14 امام حسین حضور داشت و در عملیات خیبر با وجود رشادت‌های بسیاری که انجام داد توسط آتش توپخانه به فیض شهادت نائل آمد.

فیلم ایرانی تک تیرانداز که توسط فیلم‌گردی در حال اکران آنلاین است، تلاشی در راستای معرفی این قهرمان ملی به مخاطبان سینمای ایران است. فیلمی سراسر هیجان که در گونه سینمای دفاع مقدس قرار می‌گیرد و ادامه دهنده راه آثار بزرگی است که توسط کارگردانان مهم کشورمان ساخته شده‌اند. آثاری که همگی تلاش دارند تا بخشی از رشادت‌های سربازان وطن را که از چشمان ما پنهان مانده است، هویدا کنند.

تک تیرانداز بهترین فیلم از نگاه ملی در جشنواره فجر

سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تنها بخشی از افتخارات این فیلم ساخته علی غفاری است. اثری هیجان انگیز که در گونه سینمای دفاع مقدس قرار می‌گیرد و داستانش درباره حضور این شهید بزرگوار در عملیات خیبر و مبارزه نفس‌گیر او با بهترین تک تیراندازان عراقی است.

نبردی که در آن این شهید که نقش او را کامبیز دیرباز بازی می‌کند، با شلیک‌های خود افسران عراقی را هدف قرار می‌دهد و خود نیز تیر می‌خورد. تیری که گوش سمت راست او را زخمی می‌کند و عکسی که عکاس جنگی از او می‌گیرد تبدیل به یکی از قاب‌های مهم تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی می‌شود. زخمی که به عنوان یک نماد برای ادامه دهندگان راه این شهید به حساب می‌آید.

عبدالرسول زرین در فیلم تک تیرانداز

امید و قهرمان پروری در کنار استفاده از جلوه های ویژه میدانی جذاب که همراه با تکنیک های تصویرسازی سه بعدی است، اثری متفاوت را به مخاطبان سینمای دفاع مقدس ارائه می‌دهد. زیرا فیلم تک تیرانداز تلاشی را آغاز می‌کند تا مخاطب شخصیت مورد علاقه‌اش را بر روی پرده سینما بببیند و سپس همراه با شخصیت عبدالرسول زرین امیدوارانه به جلو حرکت کند.

شخصیت این شهید دقیقا همان قهرمانی است که مخاطب سینمای دفاع مقدس به دنبالش می‌گردد. قهرمانی که در داستان نشان داده می‌شود که چگونه در نبردی هیجان انگیز، مقابل بهترین تک تیراندازهای عراقی می‌ایستند و آن‌ها را شکست می‌دهد. قهرمانی که حتی با وجود شهادت شاگردانی را تربیت می‌کند که ادامه دهنده راه این شهید باشند.

فیلم تک تیرانداز کامبیز دیرباز

فیلم تک تیرانداز با بازی کامبیز دیرباز در نوروز سال 1400 از صدا و سیما پخش گردید اما این نسخه از فیلم کامل نبود. نسخه کامل این اثر که همراه با سکانس‌های اضافی و جلوه‌های بصری، صداگذاری و تدوین با کیفیت‌تری است از طریق پلتفرم فیلم‌ گردی اکران آنلاین می‌شود. نسخه‌ای با کیفیت که علاقمندان به دانلود فیلم تک تیرانداز بتوانند با خیال راحت فیلم جدید کامبیز دیرباز را تماشا کنند.

کامبیز دیرباز که در سال‌های اخیر با بازی در نقش‌های متفاوتی همچون مجید سوزوکی در فیلم اخراجی‌ها یا فیلم دوئل خوش درخشیده است، در این فیلم نیز بازی متفاوتی از خود ارائه می‌دهد. بازی که همسو با علاقمندی خود دیرباز در خصوص قهرمان محوری در آثار سینمایی ایران است. خصوصیتی که امروزه کمتر آن را در بدنه سینما می‌بینیم.

اکران فیلم تک تیرانداز در فیلم‌گردی

اکران آنلاین فیلم‌گردی

فیلم ایرانی تک تیرانداز که در هفته دفاع مقدس بر پرده سینماهای کشور اکران گردید هم اکنون توسط فیلم‌گردی اکران آنلاین خواهد شد تا علاقمندان به این اثر جذاب سینمایی که نتوانستند فیلم علی غفاری را در سینماها نظاره‌گر باشند، بتوانند با خرید بلیط این فیلم را از طریق لینک اکران آنلاین فیلم‌گردی تماشا کنند.

فیلم ‌گردی جزو مجموعه‌هایی با نام VOD ها یا همان سایت‌های پخش آنلاین فیلم است که به شما اجازه می‌دهند به روزترین آثار سینمایی در جهان و ایران را که بر پرده سینماها هستند تنها با چند کلیک به صورت اکران آنلاین تماشا کنید. پلتفرمی برای تماشای آنلاین فیلم، سریال و انیمیشن که تجربه‌ای جدید و نوین را برای شما مخاطبان دنیای فیلم و سریال فراهم می‌آورد تا بتوانید هم از دیدن فیلم لذت ببرید و هم سرگرم شوید.

 فیلم‌ گردی با ایجاد زیرساخت فنی مناسب یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای اکران آنلاین فیلم‌های ایرانی است. تجربه اکران آنلاین آثاری همچون «دیدن این فیلم جرم است»، «مدیترانه» و مستند «دیوارکش» نشان داده است که فیلم‌گردی گزینه‌های جذابی را برای شما فراهم می‌کند تا در کنار خانواده به تماشای آثار جذاب سینمای ایران و جهان بنشینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =