خرید سی پی کالاف ارزان از سایت معتبر ایرانی

 خرید سی پی کالاف ارزان از سایت معتبر و سایر آیتم‌های بازی یکی از مشکلات عمده گیمرها در ایران حساب می‌شود. اما طبیعتا راه‌کارهای مختلفی جهت انجام خریدهای درون برنامه ای بازی ها وجود دارد. در این پست قصد داریم این راهکارها را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه بازی

بازی کالاف دیوتی موبایل یک از بازی‌های محبوب موبایلی در سبک شوتر اول شخص آنلاین محسوب می‌شود. بازی کالاف دیوتی موبایل به تازگی در ادامه نسخه کامپیوتری آن منتشر شده که با استقبال بی‌نظیری نیز مواجه شد. این بازی به همراه بازی‌های فری فایر و پابجی موبایل خود را از سایر بازی‌های این سبک جدا کرده است. هرسه این بازی‌ها نکات مشترک، مزایا، معایب و تفاوت‌هایی باهم دارند که باعث شده هرکدام طرفداران خاص خود را داشته باشند.

گیمرهای بازی‌های شوتر موبایلی راه کارهای مختلفی جهت خرید سی پی کالاف ارزان و خرید آیتم‌های داخل فروشگاه بازی دارند. مهمترین راهکار انجام خرید درون برنامه ای بازی های موبایلی بصورت زیر است:

  1. انجام خرید با خرید گیفت کارت و شارژ اکانت: به این صورت که ابتدا گیفت کارت گوگل یا ایتونز اپل را تهیه می‌کنید و حساب خود را شارژ می‌کنید. سپس می‌توانید از طریق فروشگاه داخل بازی کالاف دیوتی موبایل، خودتان اقدام به خرید نمایید.
  2. انجام خرید از طریق خرید از سایت‌های خارجی: وبسایت‌های خارجی مختلفی هستند که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را انجام می‌دهند. جهت خرید از این وبسایت‌ها نیز نیازمند تهیه ویزاکارت مجازی یا حساب پرفکت مانی یا … هستید.
  3. خرید سی پی کالاف ارزان از سایت معتبر ایرانی: در این روش نیاز به تهیه هیچ چیزی از طرف شما نیست. کافی است به یکی از سایت‌های معتبر در زمینه انجام خریدهای درون برنامه‌ای بازی های موبایل سر بزنید. پس از انتخاب بسته مورد نظر خود و پرداخت از طریق کارت بانکی خود، حساب کالاف شما شارژ می‌شود.

 دو روش اول معایب و ریسک‌های زیادی دارند. در روش اول علاوه بر گیفت کارت گوگل یا ایتونز نیازمند بستری امن جهت انجام خرید هستید. چون درصورت تشخیص اینکه شما از ایران هستید، گوگل یا اپل بلافاصله حساب شما را خواهند بست. در روش دوم ریسک کار کمتر است ولی تهیه ویزاکارت مجازی یا پرفکت مانی یا … خود نیازمند پرداخت کارمزد علاوه بر هزینه تهیه دلار هستید.

 روش سوم خرید سی پی کالاف ارزان از سایت معتبر ایرانی است. وبسایت‌های معتبر زیادی در این زمینه فعالیت دارند که خریدهای شما را انجام می‌دهند. هنگام خرید فاکتورهای زیادی برای کاربران و خریداران اهمیت دارد. معتبر بودن سایت، داشتن نماد اعتماد، داشتن درگاه پرداخت امن بانکی، مدت زمان شارژ سی پی پس از خرید، راحتی و سرراست بودن پروسه خرید و … همگی از معیارهای مهم انجام خریدها می‌باشند.

خرید سی پی کالاف ارزان از سایت معتبر ایرانی

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت معتبر

 سایت‌های معتبر زیادی در زمینه بازی ‌های موبایلی در حال فعالیت هستند. اما همانطور که اشاره کردیم کاربران و گیمرها معیارهای مختلف و متفاوتی جهت انجام خرید سی پی کالاف ارزان از سایت معتبر ایرانی دارند. جهت نگارش این متن سعی کردیم به اکثر این سایت‌ها سر زده و معیارهای مختلف کاربران را در این سایت‌ها ارزیابی کنیم.

 اولویت ما در انتخاب بهترین سایت جهت خرید سی پی، یوسی، جم یا سایر آیتم‌های بازی‌ها، داشتن همه معیارهای مهم کاربران بود. در میان سایت‌های ایرانی که تعدادشان به صدها سایت می‌رسد پیشنهاد ما خرید سی پی کالاف از سایت هزارجم است. سایت هزارجم با توجه به بازخورد مشتریان و تجربه خرید خودمان دارای مزایای بیشماری نسبت به رقبا می‌باشد.

·  انجام خرید اکثرا زیر ۱۵ دقیقه و عموما بین ۱۵ تا ۶۰ دقیقه

· خرید سی پی کالاف ارزان و قیمت‌های شدیدا رقابتی که به ندرت سایت‌های دیگر همچین قیمت‌هایی ارائه می‌دهند

· پشتیبانی باکیفیت و پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات و مشکلات شما

· کدهای تخفیف خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و سایر آیتم‌ها به صورت حجم بالا که باعث کاهش شدیدتر قیمت‌هایشان می‌شود

· پروسه خرید بسیار راحت و سر راست و بدون نیاز به ثبت اطلاعات شخصی یا اضافه رایج در اکثر سایت‌ها

· سیستم نظرات آزاد و بدون سانسور جهت گرفتن بازخورد کاربران دیگر

· خرید آفرهای کالاف دیوتی موبایل که فقط برای اکانت شما به صورت زماندار فعال شده، از طریق تماس با پشتیبانی سایت

· امکان درخواست همکاری در فروش و درآمدزایی از این سایت

· و …

از مزایای سایت هزارجم می‌باشند که ما را ترغیب به معرفی این سایت نمود. علاوه بر خرید سی پی کالاف ارزان از سایت هزارجم شما می‌توانید خریدهای سایر بازیها مانند: پابجی، فری فایر، کلش، کلش رویال و … را نیز از این سایت انجام دهید.

 توصیه می‌کنیم در صورت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت ۱۰۰۰جم، حتما به صفحات بازی‌های مختلف نیز سر بزنید. تا علاوه بر مقایسه قیمت این سایت با سایت‌های دیگر، نظرات مشتریان این سایت را نیز مطالعه کنید.

 نیاز به یادآوری هست که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به دو روش سریع و زمانبر صورت می‌گیرد. این دو روش از لحاظ تعداد سی پی تفاوتی باهم ندارند ولی از لحاظ قیمت باهم تفاوت دارند. خرید ۵۰۰۰ سی پی ارزان و خرید ۱۰۰۰۰ سی پی ارزان کمی زمانبرتر از حالت عادی است. ولی تفاوت زیاد قیمت خرید سی پی ارزان با حالت سریع باعث شده اخیرا خرید سریع محبوبتر از حالت عادی خرید باشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

 توجه داشته باشید دو بسته خرید ارزان سی پی در سایت هزارجم نیز با بسته‌های مشابه در سایت‌های رقیب نیز تفاوت قیمت زیادی دارد و واقعا ارزانتر از همه جاست. همچنین طبق تجربه خرید ما، رمان فعالسازی حالت زمانبر نیز در سایت هزارجم حدود ۲ تا ۵ ساعت است که این زمان در اکثر سایت‌ها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت است!! اکثر سایت‌ ها خریدهای عادی را بین ۲ تا ۵ ساعت فعال می‌کنند. پس حتی با خرید حالت زمانبر و ارزان سی پی نیز زمان خاصی را از دست نمی‌دهید.

سخن آخر

 توصیه ما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت معتبر هزارجم می‌باشد تا هم مشکل خرید به دلیل تحریم را حل کنید و هم با پرداخت هزینه بسیار کمتر خرید خود را انجام دهید. علاوه بر خرید سی پی، خرید بتل پس و پس باندل، آفرهای بیگ دیل کالاف و سایر بازی‌ها نیز از سایت ۱۰۰۰جم قابل  انجام است.

پس اگر دنبال چنین سایتی می‌گشتید ما اینکار را برای شما انجام داده‌ایم. کافیست سری به این سایت بزنید تا یک خرید شگفت انگیز و ارزان را تجربه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =