هوآوی Nova 8i با امکانات عالی و قیمت مناسب در ایران

در شرایط کنونی گوشی‌های میان‌رده بازار داغ‌تری را نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار دارند. اگر در چندین سال گذشته شرکت‌های سازنده موبایل سعی می‌کردند گوشی‌های پرچم‌دار خود را منحصر به فرد و خاص ارائه کنند، الان در گوشی‌های میان‌رده هم این اتفاق افتاده است. رقابت در این بازار بسیار شدیدتر و بیشتر از  قبل شده است. از طرفی مصرف‌کنندگان هم تمایل بیشتری برای خرید این نوع گوشی‌ها دارند که همین موضوع باعث افزایش حجم خرید و فروش شده است.

 شرکت‌های سازنده موبایل هم برای اینکه سهم خوبی از این بازار نصیبشان شود، گوشی‌های متنوعی را  معرفی می‌کنند. هوآوی یکی از برندهایی است که در سالیان گذشته، در این بازار عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته و موفق شده توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

سری Nova، یکی از سری‌های محبوب هوآوی است که در بین گوشی‌های میان‌رده نمایندگان مختلفی دارد. یکی از گوشی‌های این سری که امکانات منحصر به فرد و قابل توجهی دارد و به تازگی وارد بازار ایران شده، Nova 8i است. امکاناتی که در این گوشی مشاهده می‌کنید، به سختی در رقبای هم‌رده پیدا می‌شوند؛ به همین خاطر قابلیت‌های ویژه این گوشی مثل سوپر شارژر 66 واتی، دوربین 64 مگاپیکسلی را با گوشی‌های پرچم‌دار مقایسه می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا شما را با نوا 8i بیشتر آشنا کنیم.

 اگر قصد خرید گوشی جدیدی را دارید، حتما قبل از تصمیم‌گیری این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

سوپر شارژر 66 واتی

ظرفیت باتری هوآوی Nova 8i، 4300 میلی‌آمپر است. یک سوپر شارژر 66 واتی، وظیفه شارژ کردن این باتری 4300 میلی‌آمپری را بر عهده دارد. این شارژر برای پر کردن 60 درصد از ظرفیت باتری، نیاز به 17 دقیقه و برای شارژ کردن کامل آن، تنها به 38 دقیقه نیاز دارد.

عملکرد بهینه رابط کاربری EMUI 12 و الگوریتم‌های هوش مصنوعی اختصاصی هوآوی که در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است، باعث شدند تا این قابلیت بی‌نظیر را در نوا 8i مشاهده کنیم. به گفته شرکت هوآوی، باتری Nova 8i می‌تواند یک روز کامل به شما شارژ دهد و از لحاظ میزان شارژدهی چیزی از رقبای خود کم ندارد.

هوآوی Nova 8i با امکانات عالی و قیمت مناسب در ایران

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

بخش دوربین نقطه قوت گوشی‌های هوآوی است. در این گوشی هم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی به کار رفته که در حد و اندازه‌های یک گوشی پرچم‌دار است. دوربین چهارگانه هوآوی Nova 8i شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، 8 مگاپیکسلی Ultra Wide، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان است که عکس‌های بی‌نقصی را به ثبت می‌رساند.

لنز الترا واید هوآوی نوا 8i قادر است تا 120 درجه را پوشش دهد. حالت Super Night Shot قابلیت جدیدی است که به عکاسی در محیط‎های تاریک اختصاص دارد و روی این گوشی بیشترین کارایی از هوش مصنوعی را با تکیه بر تنظیم صحیح نوردهی و دیگر پارامترها، به منظور ثبت تصاویر روشن و دقیق در شب را ایجاد می‎کند. اینگونه در تاریکی شب هم می‌توانید عکس‌های خوبی را ثبت کنید.

این دوربین در بخش فیلمبرداری هم عملکرد هیجان‌انگیزی دارد و می‌تواند فیلم‌های 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080 ثبت کند. همچنین با دوربین چهارگانه Nova 8i، می‌توانید فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)، خیلی آهسته (Super Slow Motion)، Time lapse و غیره را هم با بهترین کیفیت ضبط کنید.

هوآوی Nova 8i با امکانات عالی و قیمت مناسب در ایران

در دوربین سلفی این گوشی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی قرار دارد که عکس‌هایی ثبت می‌کند، واقعا باکیفیت هستند. همچنین دوربین سلفی نوا 8i قادر به فیلمبرداری با کیفیت HD، حالت ویژه شب، حالت ویژه عکاسی پرتره، فیلمبرداری آهسته، قابلیت Time lapse و پانوراما را نیز هست.

صفحه نمایش

6.67 اینچ، اندازه صفحه نمایش IPS LCD هواوی نوا 8i است. حاشیه‌های بسیار باریک این گوشی سبب شده تا نسبت صفحه نمایش به بدنه در پنل جلویی چیزی در حدود 95 (94.7) درصد باشد. دوربین سلفی که در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته هم در این اتفاق کم تاثیر نبوده است. تماشای فیلم و بازی کردن در صفحه نمایش این گوشی لذت‌بخش و جذاب است. ضخامت بسیار کم (حدود 1.3 میلی‌متر) در حاشیه این صفحه نمایش از نکات قابل توجه دیگری است که باعث می‌شود گوشی بدون حاشیه به نظر برسد.

طراحی بدنه

متد NCVM که در قسمت پشت گوشی استفاده شده، تلالو رنگی جذابی را در پشت آن نمایان کرده است. با چنین طراحی هوآوی نوا 8i بسیار خوش‌دست است، در دست گرفتن آن حس خوبی را به مخاطب انتقال می‌دهد. همچنین در قاب پشتی، 4 دوربین در یک ماژول قرار گرفتند و در کنار آن فلاش دوربین قرار دارد. بیرون‌زدگی دوربین‌ها هم خیلی به چشم نمی‌آید.

در قسمت پایین گوشی درگاه تایپ C قرار دارد، در قسمت راست هم دکمۀ پاور و کم و زیاد کردن صدا جای گرفته‌اند. در قسمت بالایی هم جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسپیکر جای دارد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

در بخش سخت‌افزار، Nova 8i از اسنپدراگون 662 استفاده کرده است و در زمان عرضه از اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده از واحد پردازش گرافیکی Adreno 610 بهره می‌برد که توان اجرای تمامی بازی‌های روز و سطح بالا را برای هوآوی nova 8i فراهم می‌کند.

هوآوی Nova 8i، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم دارد که فضای استفاده بی‌دغدغه از آن را برای شما ایجاد می‌کند.

فروشگاه هوآوی یعنی App Gallery، مهم‌ترین اتفاقی است که در بخش نرم‌افزار Nova 8i رخ داده است. این فروشگاه با میانگین 400 میلیون کاربر در ماه یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین سایر رقبای خود محسوب می‌شود.

امنیت و حسگرها

در بخش امنیت هم حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره وجود دارند. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته است و عملکرد بسیار سریعی دارد. سرعت بالای حسگر اثرانگشت نوا 8i به دلیل نوری بودن آن است.  

سیستم تشخیص چهره این گوشی هم نمره خوبی از نظر سرعت در مقایسه با رقبای هم‌رده خود می‌تواند بگیرد. از دیگر حسگرهای موجود در هواوی نوا 8i می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما اشاره کرد.

سایر قابلیت‌ها

در گوشی هوآوی نوا 8i امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را خواهید داشت. همچنین بلوتوث 5 روی آن نصب است که یکی از به‌روزترین قابلیت‌های این حوزه است و امکان اتصال به وای فای را هم دارد.

جمع‌بندی

هوآوی نوا 8i گوشی باکیفیت و خوش ساختی است که در ردۀ گوشی‌های میان‌رده عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. وجود نمایندگی معتبر و رسمی هوآوی در ایران باعث می‌شود که این گوشی را بدون دغدغه و نگرانی و با ضمانت خریداری کنید.

اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده را دارید که در کنار کیفیت بالا، قابلیت‌های منحصر به فرد و خاصی هم داشته باشد، Nova 8i می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

نوا 8i از آن دسته کالاهایی است که با خرید آن، پشیمان نخواهید شد و می‌تواند برای مدت زیادی خیال شما را از بابت داشتن یک گوشی کارآمد و باکیفیت راحت کند. برای خرید می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمائید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =