استفاده از سایت دام کالا جهت خرید گوسفند زنده

مراکز متعددی در سطح کشور راه اندازی شده اند که به خرید گوسفند زنده مشغول می باشند. به عبارت دیگر این مراکز گوسفند زنده و با کیفیت را به صورت آنلاین و غیر حضوری به فروش می رساند. اغلب آن ها تنها در زمینه فروش گوسفند های زنده تخصص دارند.

خریداری گوسفند به صورت زنده 

روش های مختلفی جهت خرید گوسفند زنده وجود دارد که انتخاب آن ها به موارد مختلفی چون قیمت گوسفند ها، داشتن زمان کافی جهت خرید حضوری، عدم اطمینان به مراکز خرید آنلاین، عدم شناخت کافی و .... اشاره کرد. به عنوان مثال بسیاری از افراد وقت کافی برای خرید گوسفند زنده به صورت حضوری را ندارند اما چون نسبت به مرکز فروش آنلاین شناخت لازم را ندارند از خرید غیر حضوری اجتناب می کنند. در اینجا قصد داریم به معرفی مرکز خرید معتبر بپردازیم و همچنین ویژگی های این مرکز، ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط این مرکز و .... را بیان خواهیم کرد.

معرفی معتبر ترین سایت خرید گوسفند زنده

مراکز متعددی در سطح کشور راه اندازی شده اند که به خرید و فروش گوسفند زنده مشغول می باشند. به عبارت دیگر این مراکز گوسفند زنده و با کیفیت را به صورت آنلاین و غیر حضوری به فروش می رساند. اغلب آن ها تنها در زمینه فروش گوسفند های زنده تخصص دارند. مرکز دام کالا یکی از مراکز منحصر به فرد می باشد که علاوه بر پرورش و پرواربندی گوسفند ها به توزیع آن ها نیز مشغول می باشد. مرکز دام کالا سابقه ای درخشان و همچنین طولانی مدت در زمینه پرورش گوسفند ها دارد. این مرکز در سال 1398 سایتی معتبر با قابلیت های متنوع را راه اندازی کرد تا نیاز مشتریان را رفع کند. سایت دام کالا گوسفند های زنده پرورش یافته در این مرکز را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

آشنایی با قابلیت های سایت دام کالا

همان طور که گفته شد سایت دامکالا یکی از سایت های بسیار محبوب می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات و همچنین قابلیت های متنوعی که دارد توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. این سایت ارسال سفارش ها را به صورت رایگان انجام می دهد و برای انجام این کار هزینه ای را دریافت نمی کند که توانسته سایت دام کالا را از سایر سایت های فروش غیر حضوری گوسفند های زنده متمایز کند. یکی دیگر از قابلیت های سایت دام کالا که رضایت همگان را به دنبال داشته است، ارسال قصاب به صورت رایگان جهت ذبح گوسفند خریداری شده به مقصد خواهد بود. در واقع سایت به نام و معتبر دام کالا به همراه سفارش و محصول خریداری شده قصاب ماهر و با تجربه ای را جهت ذبح گوسفند ارسال می کند که قصاب مورد نظر فرآیند ذبح گوسفند را با رعایت احکام لازم و به صورت رایگان انجام می دهد.

گوسفند

سایت دام کالا و سفارش محصول از طریق آن

ممکن است ذهن عده ای درگیر شده باشد که چگونه می توان برای ثبت سفارش از طریق سایت دام کالا اقدام کرد ؟ در این باره باید گفت استفاده از این سایت بسیار راحت می باشد. برای انجام این کار تنها کافی است چهار مرحله را مد نظر قرار دهید و مطابق مراحل زیر اقدام کنید.

1. مرحله اول، ورود به سایت : در مرحله اول تنها کافی است وارد سایت دام کالا شوید.

2. مرحله دوم، انتخاب سفارش : در مرحله دوم باید محصول مورد نظر را انتخاب کنید. در حقیقت با ورود به سایت می توانید محصول های موجود در سایت را مورد بررسی قرار دهید و ویژگی های هر کدام از آن ها را بررسی کنید و سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

3. مرحله سوم، ثبت اطلاعات : در مرحله سوم باید تاریخ تحویل سفارش و آدرس محل را به صورت دقیق وارد کنید.

4. مرحله آخر، ثبت نهایی : در مرحله نهایی تنها کافی است هزینه تعیین شده را پرداخت کنید و در نهایت سفارش را ثبت کنید.

رشد و پرورش گوسفند ها توسط سایت دام کالا

در اینجا قصد داریم به بیان ویژگی های گوسفند های پرورش یافته در این مرکز و یا گوسفند های عرضه شد در این سایت را بپردازیم. گوسفند های موجود در این سایت ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را از دیگر گوسفند ها متمایز کرده است. از ویژگی های آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. محیط های کاملا بهداشتی : پرورش گوسفند های موجود در این مرکز در محیط هایی کاملا بهداشتی انجام می شود که کیفیت نهایی گوسفند ها  سالم بودن آن ها را در پی خواهد داشت.

2. تغذیه سالم : برای تغذیه گوسفند های موجود در این سایت از خوراک مغذی استفاده می شود که عاری از هر گونه ماده شیمیایی، آنتی بیوتیک، هورمون و .... می باشد. در حقیقت استفاده از خوراک کاملا مغذی و سالم به ارگانیک بودن گوسفند ها و گوشت آن ها کمک می کند.

3. معاینه مستمر آن ها توسط دامپزشک : یکی از عواملی که در کیفیت نهایی گوسفند های موجود در این سایت تاثیر گذار بوده است، معاینه مداوم و مرتب آن ها توسط دامپزشک می باشد. در این مرکز دامپزشک های ماهری مشغول به کار هستند که به صورت مرتب و هفتگی علائم های لازم و ضروری مانند وزن را بررسی می کنند. وزن گیری یکی از المان های ضروری در شناسایی بیماری می باشد که به صورت هفتگی اندازه گیری می شود.

4. اندازه گیری رطوبت و دمای محیط : دما و رطوبت محیط پرورش گوسفند ها، به صورت مرتب اندازه گیری می شود.

5. با توجه به تولید گوسفند پرواری توسط دامکالا ، قیمت گوسفند در سایت دامکالا نسبت به سایر کانال های فروش بسیار اقتصادی و به صرفه است.

گوسفند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =