۶ نفر
۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
پیربد، خواننده ای از جنس عشق و احساس

محمدرضا پیربداقی با نام هنری (پیربد) خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ ،اهل تهران و دارای مدرک دکترا است.

پیربد فعالیت اصلی هنری خود را با ثبت گروه موسیقی (پیربد ) در سال 1387 آغاز کرد و با انتشار تراک (خواهش) اولین اثر موسیقی خود را به دنیای حرفه‌ای پاپ معرفی نمود. (صدای بارون) دومین اثر این هنرمند دوست داشتنی می باشد که جایگاه او را به عنوان یک خواننده حرفه ای تثبیت و همیشگی کرده است. پیربد با یک فیزیک بدنی مناسب همواره به عنوان یک هنرمند ورزشکار شناخته شده و عملکرد اجتماعی او در این سال ها شخصیت بشردوستانه او را نیز نزد طرفدارانش پر رنگ تر از قبل نشان داده است.

پیربد، خواننده ای از جنس عشق و احساس

تلاش برای آزادی  زندانیان جرایم غیر عمد، ایجاد کمپین های حفاظت از محیط زیست و رسیدگی به امور صنفی هنرمندان موسیقی تنها گوشه‌ای از عملکرد مثبت این هنرمند خوش فکر بوده و هست. همچنین لازم به گفتن است که پیربد در زمینه صنعت و معدن یک پیشرو و کارآفرین مشهور به حساب می آید و با ایده های دست اول خود در این زمینه ، جلوی صادرات سنگ های خام معدنی را گرفته و سهم بسزایی در جلوگیری از خروج ارز از کشور را داشته است و مجموعه صنعتی خود را به عنوان واحد نمونه سال معرفی کرده که به خاطر آن  بارها مورد تحسین وزارت خانه های بازرگانی و صنعت و معدن قرار گرفته است.

هرچند که موفقیت کم نظیر او در این کسب و کار باعث نشده تا چیزی از توانمندی های سرشار  هنری او کم شود. در طی این سالها آهنگ های (تکی تکی),(قرنطینه),(زیبای جذاب),(معجزه)و(دوباره) از او منتشر شده اما  (قایق)، (21) و (قانون) سه آهنگ  جدید پیربد است که به ترتیب از اوایل سال جاری  منتشر شده و رسما او را در کنار خوانندگان تراز اول کشور قرار داده است. در مورد این سه اثر خود او در جایی  گفته است که بازتابی ازروحیه تلاش و تفکر بی وقفه برای بیداری انسانیت در درون خود و دیگران بوده است . همچنین لازم به ذکر است که پیربد در راستای تفکرات و اعتقادات خود رسما اعلام کرده که تمامی درآمد مالی ناشی از آثار هنری خود را صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کرده و خواهد کرد.

پیربد، خواننده ای از جنس عشق و احساس

 (21): وفا داری توصیف این آهنگ زیباست که صدای پر احساس  پیربد با شعر و ملودی رادوان و تنظیم استثنایی مهدی معظم  همراه شده تا یک تصویر رویا یی از وفا در سرتاسر این آهنگ زیبا جاری باشد همچنین علت نام گذاری این آهنگ  (دو یک) یا دو برابر با یک، یادآور یکی شدن دو نفر در وفاداری است.

(قانون): سست بودن و نقاب دار بودن رابطه های تو خالی مضمون این آهنگ است چیزی که این روز ها آنقدر زیاد شده که گویی به قانون تبدیل گشته است .قانونی که به دل های صاف و خالص آسیب می رساند.

(قایق):زمزمه های عاشقانه پیربد برای برگشت یک عشق و تصویر سازی یک قایق بی سرنشین برای آن، همراه با ملودی گوش نواز تنیده در آن ویژگی بارز این آهنگ زیباست.

با وجود این مجموعه فعالیت ها پیربد وزنه ای در دنیای موسیقی پاپ کشور محسوب می شود و آهنگ های این هنرمند جوان و توانمند هم اکنون از عدد پنج میلیون دانلود بالا تر رفته و طرفداران مشتاق او را برای تولید تراک های بعدی چشم انتظار گذاشته است.

برای آشنایی بیشتر از طریق رسانه های زیر پیربد را دنبال کنید.

وب سایت :www.pirbod.com

پیج اینستاگرام پیربد: Instagram.com/pirbod_official

اجرا . مهدی صادقی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =