لغو دقیقه 90 بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان و دستی که در پوست گردو ماند!

در حالی‌که قرار بود صبح امروز تیم ملی فوتبال زنان با شهرداری سیرجان بازی تدارکاتی برگزار کند؛ یک ساعت قبل از مسابقه فدراسیون خبر از لغو این مسابقه به در خواست سیرجانی‌ها داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران برای نخستین بار طعم صعود به مرحله نهایی جام ملت های آسیا را چشید و حالا منتظر مشخص شدن رقبایش در این مسابقات است. اردوی آماده سازی تیم ملی از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و تا 6 آبان هم ادامه دارد.

در حالی که از چند روز قبل مشخص شده بود که تیم ملی در یک بازی تدارکاتی از ساعت 11:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف تیم فوتبال شهرداری سیرجان می رود به یک باره این مسابقه لغو شد و فدراسیون فوتبال این خبر را ساعت 10:32 دقیقه (یک ساعت قبل از بازی) منتشر کرد!

علت لغو این بازی درخواست شهرداری سیرجان عنوان شده و هنوز مشخص نیست که چرا این بازی به این شکل کنسل شده است. حتی شب گذشته یکی از مسئولان رسانه ای فدراسیون شرایط حضور خبرنگاران و عکاسان در این مسابقه را داشتند، اعلام کرد تا معلوم شود که تا آن زمان خبری از برگزار نشدن مسابقه نبوده است.

در نهایت فدراسیون و مسئولان تیم تصمیم گرفتند بازیکنان تیم ملی را به دو گروه تقسیم کرده و یک بازی تدارکاتی درون اردویی برگزار کنند! 

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت محمد انصاری که مطمئن است رباط پاره کرده

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =