انتقاد تند فعال زن اصلاح طلب از اقدامات آمریکا در افغانستان

فارس نوشت: دبیرکل حزب زنان نواندیش گفت: مسئول بازگشت طالبان به افغانستان آمریکاست که با شانه خالی کردن از هرگونه مسئولیتی راه را برای بازگشت طالبان در افغانستان هموار کرده است.

 فاطمه راکعی دبیرکل حزب زنان نواندیش صبح امروز(پنجشنبه) در همایش خانه احزاب ایران که با موضوع تاثیر تحولات جمهوری آذربایجان، افغانستان و امنیت جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: 40 سال است برای مشخص شدن جایگاه واقعی زنان در اسلامی با قرائت امام و تاکیدات رهبری و دیگر اندیشمندان اسلام در حوزه زنان کار می کنیم و حتی اگر کوچکترین مسئله را در قوانینی می‌بینیم تمام تلاشمان را بصورت فراجناحی به کار می‌بندیم.

وی افزود: افغانستان بیش از پیش برای ایران به دلایل مختلف بصورت قوی حائز اهمیت است و مسئله زنان و دختران نیز برای ما بسیار مهم است. 

راکعی تأکید کرد: مسئول بازگشت طالبان به افغانستان آمریکاست که با شانه خالی کردن از هرگونه مسئولیتی در قبال کشوری که 20سال حضور نظامی در آن داشته و شعار دموکراسی خواهی و دفاع از حقوق بشرش گوش فلک را کر کرده است راه را برای بازگشت طالبان در افغانستان هموار کرده است. 

۲۳۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =