علی علیزاده: منتظر نتیجه سه هیچ هستیم

مدیر ورزشی تیم مس رفسنجان می‌گوید که همه امکانات مس رفسنجان در سطح لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیزاده مدیر ورزشی مس رفسنجان درباره حاضر نشدن پدیده در زمین در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: هر چه قانون بگوید همان انجام می‌دهیم. ما همه امکاناتمان را مهیا کردیم و میزبان خوبی بودیم و آماده برگزاری مسابقه بودیم اما متاسفانه بازی برگزار نشد. هر چه قانون بگوید ما طبق آن عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم نیاز به اقدامی از طرف باشگاه باشد. نماینده فدراسیون و سازمان لیگ حاضر شدند و داورها حضور داشتند و صورتجلسه کردند و من فکر نمی‌کنم نیاز به اقدامی باشد. صورتجلسه شد که هیچکدام از اعضای پدیده آنجا نبودند. نه مربی، نه بازیکن، نه عوامل اجرایی و نه کسی از باشگاه حاضر نشد و قانون می‌گوید اگر تیمی حاضر نشود بازی ۳-۰ می‌شود و گردن ما هم مقابل قانون از مو باریک تر است.

مدیر ورزشی مس رفسنجان درباره زمین این باشگاه و هزینه ساخت آن عنوان کرد: در جریان هزینه آن نیستیم چون در اختیار باشگاه نیست و شرکت پیمانکار صنایع مس آن را انجام می‌دهد. خدا را شکر تاییدیه زمین را گرفتیم. زمین بسیار بسیار خوب و فکر می‌کنم جزو پنج یا شش ورزشگاه خوب ایران است و هر کس می‌آید تعجب می‌کند که چنین ورزشگاهی با این امکانات اینجا است و فکر می‌کنم یک ورزشگاه خوب به ورزشگاه های ایران اضافه شد.

وی افزود: یک مربی خوب، یک تیم بزرگ، تیم های معمولی و حتی تیم های متوسط اولین چیزی که برای بازی‌شان می‌خواهند کیفیت زمین است. ما یک زمین بسیار باکیفیت، رختکن خوب، نور بسیار خوب داریم و همه چیز آماده و کامل است. همه چیز مهیاست که بازی هایمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

او در پایان درباره وضعیت تیم و بازی هفته سوم مقابل فولاد گفت: تیم کاملا آماده و سرحال است. بازی با فولاد بسیار سخت است، بازی مقابل آلومینیوم را ۳-۰ واگذار کردند و متاسفانه ما به این شرایط فولاد خوردیم و عزمشان را جزم می‌کنند که صددرصد از ما نتیجه بگیرند ولی ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تلاش می‌کنیم انشاالله نتیجه خوبی بگیریم و دست پر از اهواز بیرون بیاییم.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =