نامه لبنانی‌ها به AFC برای حضور تماشاگران‌شان مقابل ایران

لبنانی‌ها برای حضور تماشاگران در دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت کوره، دولت لبنان موضع خود را درباره حضور تماشاگران در بازی حساس تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در چارچوب گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا اعلام کرد.

دولت لبنان به نمایندگی از سوی نجیب میقاتی (نخست‌وزیر) و جورج کالاس (وزیر ورزش) از طریق فدراسیون فوتبال این کشور نامه‌ای به AFC نوشتند و در آن موافقت خود را با حضور تماشاگران در دیدار با ایران اعلام کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این با توجه به رویدادهای اخیر لبنان خواهان تشدید اقدام‌های امنیتی برای دیدار با ایران شد. انتظار می‌رود AFC  با توجه به تعهد دولت لبنان با حضور 60 درصدی هواداران فوتبال این کشور در ورزشگاه برای بازی با ایران موافقت کند.

لبنان روزهای 20 و 25 آبان برابر ایران و امارات در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا بازی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: تعویق چندباره اعلام رأی پرونده ویلموتس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =