۰ نفر
۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کارتن‌خواب دیدید ۱۳۷ را خبر کنید

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در این شب‌های سرد در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب با ۱۳۷ تماس بگیرند.

مالک حسینی با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های پایتخت در روزهای سرد اخیر گفت: گشت‌های این مرکز به طور منظم فعال هستند و اقدام به جذب و انتقال افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها می‌کنند.

وی با بیان این‌که از شهریورماه تجهیز گرمخانه‌ها آغاز شد، اظهار کرد: در حال حاضر عمده ملزومات خوابگاهی گرمخانه‌ها نو شده‌اند و سیستم گرمایشی نیز بدون مشکل در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این‌که از نظر ظرفیت هم در حال حاضر با مجموع ظرفیت سامان‌سراها شبی ۱۷۰۰ نفر در این مراکز پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: با این‌که به طور طبیعی میزان پذیرش در شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول افزایش می‌یابد، اما این پذیرش شبی ۱۷۰۰ نفر تنها ۲۵ درصد ظرفیت مراکز ما است و با ظرفیت اصلی فاصله زیادی داریم.

حسینی با بیان این‌که بارندگی شب گذشته بخشی از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان را تحت تاثیر قرار داده اما معمولا افرادی که در پاتوق‌های جدی به صورت کلونی هستند حتی باران دیشب و امروز حاضر به ترک پاتوق نیستند البته در سایر بخش‌ها همکارانمان نسبت به جذب افراد بی‌خانمان اقدام کرده است، گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم تهران با این وسعت زیاد را پوشش دهیم و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در این شب‌های سرد با ۱۳۷ تماس بگیرند تا مددکاران ما نسبت به جذب این افراد و انتقال آنها به گرمخانه اقدام کنند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =