توزیع ۳۶ هزار دز واکسن آنفلوانزا در اصفهان

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: هنوز ویروس آنفلوانزا فصلی در اصفهان مشاهده نشده است اما با توجه به فصل پاییز اجتناب ناپذیر است و برای پیشگیری از این ویروس ۳۶هزار دز واکسن آنفلوانزا در مراکز دولتی استان اصفهان توزیع شده است.

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه آمادگی تزریق روزانه بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در اصفهان فراهم است، اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان اصفهان یک نوبت و دو میلیون نفر هم دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر برای دریافت واکسن کرونا اقدام می کنند، تصریح کرد: تاکنون ۷۰ درصد جمعیت بیش از ۱۲ سال در استان اصفهان یک دز واکسن کرونا را دریافت کردند. حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: هنوز طرح اجباری کردن واکسن در ادارات به قطعیت نرسیده است و در ستاد ملی کرونا مورد بررسی است.

وی در ادامه گفت:هنوز ویروس آنفلوانزا فصلی در اصفهان مشاهده نشده است اما با توجه به فصل پاییز اجتناب ناپذیر است و برای پیشگیری از این ویروس ۳۶هزار دز واکسن آنفلوانزا در مراکز دولتی استان اصفهان توزیع شده است. این واکسن ها برای استفاده کادر بهداشت ودرمان، مراکز نگهداری بهزیستی و جانبازان قرار گرفت.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =