مبارزه با فساد بدون اغماض انجام می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مبارزه دستگاه قضایی با فساد بدون اغماض و بدون تعدی به حقوق اشخاص انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در دیدار شورای راهبردی ائتلاف پیروان ولایت با رئیس کل دادگستری استان قزوین، علی شعبانی از همکاری این شورا با دستگاه قضایی استان تقدیر کرد و  ضمن اشاره به ضرورت مبارزه با فساد که در نسخه پیشرفته سند تحول قضایی مورد توجه جدی قرار گرفته است گفت: مبارزه دستگاه قضایی با فساد از یک سو بدون اغماض و از سوی دیگر بدون تعدی به حقوق اشخاص انجام خواهد شد.

 همچنین در این سند بر احیای حقوق عامه تاکید شده و دادستان موظف شده است هر کجا این حق عمومی در معرض تضییع قرار گرفت ورود کند و برای احیا و صیانت از حقوق عامه اقدام قضایی لازم صورت گیرد.

 رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: کاهش پرونده‌های موجودی، کنترل قانونی پرونده های وارده، رفع اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده های معوقه، کاهش جمعیت کیفری زندانها، استفاده حداکثری از مجازات‌های جایگزین حبس و توسعه فناوری ها و خدمات قضایی الکترونیکی از مهمترین اهداف و برنامه های دستگاه قضایی استان است.

مقام ارشد قضایی استان به ملاقات‌های حضوری مردم با قضات و مقامات قضایی اشاره کرد و افزود: ارتباط با مردم یکی از نکات مهم موفقیت در مدیریت یک مجموعه است زیرا مدیر با صرف کمترین هزینه دقیق‌ترین اطلاعات را به دست آورده و در جریان مشکلات قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم چاره اندیشی می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =