شیخ احمدی: ناجوانمردانه است که برخی امضاهایشان را تکذیب کنند

عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اینکه عنوان شده اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید امید شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در خصوص اینکه عنوان شده اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک به تایید وزارت ورزش و جوانان و همینطور مجمع فدراسیون ژیمناستیک نرسیده، گفت: خوشبختانه فیلم مجمعی که در آن اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک به تایید اعضا رسید موجود است. هیچ چیز واضح‌تر و معتبرتر از فیلم نیست. اینکه مدام دنبال این باشیم که به هر نحو ممکن همه چیز را زیر سوال ببریم اخلاقی نیست. به هر حال جامعه ژیمناستیک هوشیار است و اینگونه اظهارات به ضرر کسانی است که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: در مجمع سال 96 حضور داشتم و معاون وقت وزیر ورزش در خصوص اساسنامه صحبت کرد و در نهایت هم از اعضای مجمع رای‌گیری شد. در خصوص آن چند نفری هم که گفته بودند اساسنامه را امضا نکرده‌اند برای من جای سوال است که چرا نام‌شان را مخفی می‌کنند؟ این کار ناجوانمردانه‌ای است که به خاطر برخی وعده و وعیدها امضای خودمان را هم تکذیب کنیم. این افراد مدام سمت کسانی می‌روند که منافعشان را تامین می‌کنند و اگر منافعشان تامین نشد به دنبال افراد دیگری می‌روند.

عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک درباره اینکه فریبا محمدیان، معاون وقت وزارت ورزش پس از مجمع 96 عنوان کرده قرار است کمیته‌ای با انتخاب زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون تشکیل شود تا در خصوص گزارش مالی و اساسنامه فدراسیون، پیگیری لازم را داشته باشند.، گفت: برخی دست روی این اظهارنظر گذاشته‌اند و به خیال خودشان اینگونه توانسته‌اند اساسنامه فدراسیون را زیر سوال ببرند؛ اما واقعیت این است که این مسئله یک رویه عادی برای تایید اساسنامه توسط فدراسیون جهانی است. در واقع مجمع فدراسیون ژیمناستیک پس از تایید اساسنامه، این اختیار را به رئیس فدراسیون داد که در صورتی که فدراسیون جهانی از این اساسنامه ایراداتی گرفت این ایرادات در کمیته‌ای تخصصی بررسی و رفع شود.

وی در پایان در مورد اینکه آیا پیش از حضور در مجمع سال 96، در جریان این موضوع بود که قرار است در این مجمع اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک تایید شود، خاطرنشان کرد: من و سایر اعضای مجمع از مدت‌ها قبل از مجمع در جریان اساسنامه جدید فدراسیون بودیم و حتی نظرات خودمان را در خصوص اساسنامه به فدراسیون ارسال کرده بودیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =