ایسنا نوشت:

وزیر اطلاعات از احتمال اعلام اطلاعات دیگری در مورد پرونده مدحی در فرصتی دیگر خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی عصر روز یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا مدحی از اول نیروی نفوذی وزارت اطلاعات بود و یا فریب‌خورده؟ گفت: مدحی فردی بوده که آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند از آن استفاده کنند و تشکیلات اطلاعاتی کشور توانست با اقدامات اطلاعاتی او را جذب کند و در مجموعه آن‌ها نفوذ بدهد و الحمدالله از این فرد بهره‌برداری خوبی هم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عوامل دیگری نیز در این ارتباط و یا پرونده‌های مشابه وجود دارند؟ خاطرنشان کرد: قرار نیست الان اعلام شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با واکنش غرب و آمریکا نسبت به این پرونده گفت: آن‌ها به هم ریختند؛ ‌چراکه این موضوع را باور نمی‌کردند. آن‌ها به دنبال این بودند که این فرد را به اسرائیل ببرند و از او استفاده کنند، در صورتی که وسط کار رودست خوردند و برنامه‌های آن‌ها به هم ریخت.

وزیر اطلاعات در مورد واکنش‌های شتاب‌زده غرب نسبت به این موضوع گفت: در واقع آن‌ها می‌خواهند آبروی از دست خود را برگردانند که در این کار موفق نمی‌شوند.

وی ادامه داد: ممکن است به موقع اطلاعات دیگری در مورد این پرونده داده شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نفوذ صهیونیست‌ها در پ.‌ک‌.ک نیز گفت: آن‌ها سعی می‌کنند در هر گروهی که در ضدیت با جمهوری اسلامی است نفوذ و از آن‌ها استفاده کنند.

مصلحی در پاسخ به این سوال که وزارت اطلاعات در ارتباط با این مورد چه کرده است؟ گفت: یک کارهایی را انجام می‌دهد.

وی همچنین در مورد نفوذ بهایی‌ها در گروهک تروریستی ریگی گفت: گروهک ریگی آن‌گونه که شما تصور می‌کنید، جاندار و قوی نیست. در واقع آن‌ها عامل سرویس‌های اطلاعاتی غرب هستند و اقداماتی داشته‌اند و ممکن است افرادی را جذب کرده باشند ولی گسترده نیستند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • farzad IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    2 0
    استی از شهرام امیری چه خبر ؟اون هم همینطوری جذب شد ؟