ابتکار: بازدید از خانواده‌ آسیب‌دیدگان ٨٨ از دلایل ردصلاحیتم در انتخابات شورای شهر بود

معاون سابق امور زنان و ریاست جمهوری درباره رد صلاحیتش در شورای شهر چهارم گفت: دید و بازدید از خانواده آسیب‌دیدگان حوادث ۸۸ از اولین دلایل ردصلاحیتم در انتخابات شورای شهر چهارم بود.

به گزارش خبرآنلاین، معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: سه الی چهار مسئله در این موضوع مؤثر بود؛ اولی دید و بازدید از خانواده آسیب‌دیدگان حوادث ۸۸ بود. آن کار با مصوبه شورای شهر اتفاق افتاد و ما مرتب به مقام معظم رهبری گزارش می‌دادیم. اقدامی بود که خیلی کمک کرد تا آسیب‌ها به حداقل برسد و لااقل افراد احساس کنند از طرف مجموعه نظام افرادی هستند که پیگیر کار آنها شوند. 

او ادامه داد: مساله دوم، موضوع پارازیت‌ها بود که در شورای شهر تهران مصوبه‌ای داشت. ساماندهی دکل‌ها و امواج بحث خیلی مهمی بود و این بحث بالا گرفت. بالاخره ماجرای فروش پارک پردیسان و بنزین بود که خیلی داغ شد و من فکر می‌کنم بابت تمام این مسائل عده‌ای نگران و متاسفانه وارد یک سیکل معیوب غیر اخلاقی اتهام‌زنی و تخریب شدند و تصمیم گرفتند به گونه‌ای از این زاویه سعی کنند این مسائل را در ذهن مردم مخدوش کنند.
 

متن کامل این گفتگو را اینجا بخوانید.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1569007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    هیئت اجرایی که کاندیداهای شورای شهر رو تایید صلاحیت میکنن که از خود دولت و شما بوده. بشینید فکر کنید چه کردید که حتی هم‌حزبیها و جناح خودتون شما رو رد صلاحیت کردن.