ادامه بارش‌های پراکنده در کلانشهر اصفهان

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی به سمت غرب و جنوب اصفهان در حرکت است و احتمال بارش پراکنده در شهر اصفهان پیش بینی می شود.  

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: در دو روزگذشته شاهد بارش برف و باران در اکثر مناطق استان اصفهان بودیم که شدت بارشها در مناطق نیمه شمالی استان متمرکز شده بود.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته نطنز به میزان ۴۹.۷ میلیمتر رکوردار بارشها بود و پس از آن گلپایگان و اردستان بیشترین بارشها را داشتند.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: سامانه بارش زا امروز و فردا هم در استان اصفهان فعال است که اوج بارش ها در مناطق غرب و شمال و فردا در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان خواهد بود.

وی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی دورازانتظار نیست و توصیه ما به رانندگان این است که در هنگام تردد در مناطق مرتفع تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

رفیعی با اشاره به افت کمینه دما در اکثر مناطق استان اصفهان تا ۴ درجه، افزود: دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به ۷ درجه سانتی گراد می رسد. خوربیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرمترین و بوئین میاندشت با منفی ۲ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =