گل‌محمدی: ناهماهنگ بودیم و بدموقع گل خوردیم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش در ضربات ایستگاهی خطرناک بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار داشت: در مجموع فکر میکنم بازی خوبی از طرف هر دو تیم بود. نیمه اول باتوجه به تغییراتی که داشتیم نیمه خوبی بود. با اینکه این تغییرات باعث شده بود یک مقدار ناهماهنگی وجود داشته باشد اما هر موقع توانستیم پاس بدهیم در زمین حریف به موقعیت رسیدیم و در ضربات ایستگاهی هم خطرناک بودیم.

* نباید به حریف ایستگاهی می‌دادیم
زمان خیلی بدی گل خوردیم. آخرین دقیقه نیمه اول که کار را سخت کرد. نیمه دوم یک نیمه خیلی خوب برای ما بود. هم توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از پست هافبک استفاده کنیم و موقعیتهای خوبی هم به دست بیاوریم. وقتی توانستیم در فضا پاس بدهیم کارمان شکل گرفت و توانستیم از عمق و کناره خوب استفاده کنیم. در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم بازی را ببریم اما متاسفانه گل بد موقعی خوردیم. تیم گل‌گهر هم روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک است و باید خیلی بیشتر دقت می‌کردیم تا این همه به حریف ایستگاهی ندهیم. 

* می‌توانستیم برنده باشیم
بچه ها خیلی زحمت کشیدند تا جبران کنند و نیمه اول هم نیمه خوبی بود و موقعیت های خوبی داشتیم. به نظرم می‌توانستیم در مجموع برنده بازی باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

* باید به بازیکنان جدید اعتماد کنیم
وقتی تغییرات زیاد باشد، بازیکنان احتیاج به بازی‌های بیشتری دارند تا نقاط ضعف را پوشش بدهند و هماهنگ شوند. در این دو سال ما در هر پستی که فکر کنید، بازیکن از دست دادیم؛ تقریبا یک تیم کامل. جایگزین کردن این بازیکنان در این وضعیت نقل و انتقالات سخت است و هم از نظر مالی یا اینکه قرارداد دارند و گرفتنشان دشوار است. بازیکنان جدید ما احتیاج به اعتماد دارند و باید بیشتر بازی کنند و این پروسه زمان بر است که تیم ساخته شود. این مشکلی است که ما در دو سال اخیر با آن برخورد داشتیم اما به هر صورت بازیکنان تا سر حد توان زحمت می‌کشند و کنار قدیمی‌های تیم تجربه کسب می‌کنند. باید به آنها اعتماد کنیم و فضا را برای اینکه با آرامش کار کنند، فراهم کنیم.

* باید نقاط ضعف را برطرف کنیم
در صحبت‌هایم به تغییرات زیاد اشاره کردم. ما مشکلاتی هم داریم که الان جای گفتن نیست. همه اتفاقاتی که می‌توانست علیه تیم باشد افتاده و فقط هم جدایی بازیکنان نیست. اینکه درباره این مسائل صحبت کنیم، چیزی نیست که در این کنفرانس درباره اش صحبت کنیم. باید صبورتر باشیم و نقاط ضعف را با کار و تلاش بیشتر برطرف کنیم.

* برای تاجیکها باید تا فردا منتظر باشیم
این دو بازیکن هم صحبت‌هایی شده و فردا آخرین روز نقل و انتقالاتی است و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم تصمیم نهایی آنها چه خواهد بود و هنوز صددرصد درست نشده و تا فردا باید منتظر باشیم. در ادامه باید ببینیم وضعیت تیم به چه صورت خواهد بود و اگر نقاط ضعفی باشد سعی میکنیم با گرفتن بازیکن برطرف کنیم. در این وضعیت خرید بازیکن کار آسانی نیست؛ بازیکنی هم که بازی کرده باشد و کیفیت خوبی داشته باشد، معمولا آزاد نیست. سعی می‌کنیم رضایت هواداران را رفته رفته جلب کنیم. این پروسه ای است که زمان بر است و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.

* همه بازیکنان ما قابل اعتماد هستند
همه بازیکنان ما به نظرم در یک سطح هستند و بازیکنی نداریم که خیلی اختلاف با دیگری داشته باشد. همه آنها می‌توانند به تیم کمک کنند و باید از پتانسیل و انرژی تیم استفاده کنیم. همه آنها با کمبودها جانانه می‌دوند و انرژی می‌گذارند و باید به همه آنها اعتماد کنیم و از همه به نحو احسن استفاده کنیم. تغییرات وجود داشت اما فکر کنم چون روزهای کمی را تمرین کردیم با سیستم و فرم جدید، انصافا نیمه اول هم خوب بودند. در هر صورت تغییراتی هم نیمه دوم داشتیم و پنج تعویض را انجام دادیم. همه بازیکنان ما زحمت می‌کشند و باید به همه شان اعتماد کنیم.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 0
    ولی تیم مقابل می گفت خوب موقعی گل زدیم.
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    بنده پرسپولیسی هستم وبه تیم خودم افتخار میکنم ولی باید قبول کرد که این تیم پرستاره است که گل محمدی وکادر فنی صعیف نمی تونتد ترکیب خوبی بچینند انگار سرلک وفرجی پسر خاله های گل محمدی هستند تعویص اشتباه رصا اسدی اوردن مهدی عبدی که توپ به پاش نخورد چرا این تعویص های خیلی مزخرف انجام میده گل محمدی باید تا نیم فصل از زوج دفاعی سید جلال و ابراهیمی استفاده کن از کامیابی نیا بجای سرلک و رصا اسدی و پهلوان و ترابی هافبکها باشند امیری وال کثیر و عالیشاه هم در پست مهاجم