اسکوچیچ بهتر از کی‌روش است/ کی روش دلال به ایران آمد نه کی‌روش منچستر!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شانس پرسپولیس برای قهرمانی کمتر از استقلال و سپاهان بوده و این تیم اشباع شده است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن روشن در برنامه در انتهای الوند که صبح یکشنبه از شبکه دوم سیما پخش شد عنوان کرد: اکنون برای پیش بینی قهرمانی استقلال زود است اما استقلال خوب شروع کرده و از نظر بدنی خوب هستند اما ضعف تاکتیکی دارند که رفع می شود. دو بازیکن خارجی جوان هستند و زمان لازم دارند تا با تیم هماهنگ شوند. 
وی ادامه داد: پس از عمل پا در منزل فوتبال دیدم و به تماشای بازی های استقلال و پرسپولیس نشستم. باید شرایط طوری باشد که هوادار و پیشکسوت لذت ببرد. تیم های خوب باید بازی خوب داشته باشند. 
روشن درباره مشکلات پرسپولیس یادآور شد: مدیریت اشکال دارد. پرسپولیس ۵ سال است که قهرمان است اما مدیرعاملش عوض می شود. مشکلات استقلال در پرسپولیس هم هست اما چون قهرمان بودند دیده نمی شد. پس از باخت از الهلال مشکلات مشخص شد. 
وی توضیح داد: وزارت ورزش متولی این دو تیم است. از سجادی درخواست کردیم برای دو تیم وضعیت مناسبی را رقم بزند. انتخاب آجرلو برای مدیرعاملی استقلال اتفاق خوبی بود و مدیریت نظامی دارد و در پاس هم موفق بود و ما امیدواریم اما زود است پیش بینی کنیم که آجرلو با استقلال موفق می شود. 
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: خوشبختانه آجرلو سابقه ورزشی دارد اما باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. اشکال هر دو باشگاه و حتی تیم ملی فقدان کمیته فنی قوی است. در تیم ملی بودن کریم باقری و وحید هاشمی اتفاق خوبی است و از نظر سابقه و اخلاق، آرامشی را بیرون از مستطیل سبز به تیم داده اند. 

واکنش روشن به عدم دعوت طارمی به تیم ملی 

روشن در واکنش به دعوت نشدن طارمی به تیم ملی و اختلاف او با سرمربی تیم گفت: من در جریان اختلاف طارمی و اسکوچیچ نیستم اما در این مقطع نباید فردی تصمیم گرفته شود امروز فرصت است و کمیته ای تشکیل و جمعی در این باره تصمیم گیری شود. تیم بازی دارد و نتیجه مهم است بالافاصله باید کمیته ای تشکیل شود و صحبت های اسکوچیچ و طارمی را بشنوند و در این باره تصمیم گیری شود. 

وی ادامه داد: حتا نباید اشخاص مستقیم با طارمی تماس بگیرند و باید کمیته ای مشخص با این بازیکن تماس بگیرد.  تیم بد نیست؛ اسکوچیچ کوچکتر از تیم ملی ایران است اما به اصطلاح فعلا به تیم خورده است. اسکوچیچ را وقتی به ملوان آمد پسندیدم و مرا یاد رایکوف افتادم اما باشگاه با تیم ملی متفاوت است. اسکوچیچ بهتر از کی روش است. کی روش که مربی منچستر بود به ایران نیامد بلکه کی روش دلال به ایران آمد. عکسش را در آکادمی فوتبال زدند که تیم را به جام جهانی بردند. جلال طالبی و برانکو و بیژن ذوالفقارنسب نیز تیم ملی را به جام جهانی بردند. 

روشن تصریح کرد: وقتی اوفارل رفت ۳ تیم جوان درست کرده بود و دستیاران ایرانی اش را مانند برادر دوست داشت و عناوین خوب ایران به مهاجرانی بعد از دوران اوفارل برمیگردد. 

وی درباره افزایش امکانات ورزشی برای تیم ملی در دوران کی روش یادآور شد: زمان ما دو دمبل بود که بدنسازی می کردیم؛ مادر کی روش که این محل بدنسازی تیم ملی را درست نکرده و این امکانات با پول ما درست شده است. کارهای خوب کی روش کمتر از کارهای بدش است. 

وی درباره قهرمان این فصل لیگ برتر گفت: تا جدول جدا نشود نمی توان درباره قهرمان لیگ برتر اظهارنظر کرد. شانس پرسپولیس برای قهرمانی کمتر از استقلال و سپاهان است. اقای صدری را چندی پیش دیدم و مرا نمی شناخت. به او گفتم تیم شما اشباع شده است وبرای قهرمانی باید انگیزه جدیدتری داشته باشید.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    13 14
    ضعیف ترین اظهار نظر که تا حالا دیدم همین بود نفهمیدم چطور شانس استقلال رو بیشتر از پرسپولیس میدونه در حالیکه در این 4 بازی بازم پرسپولیس داره بهتر بازی میکنه .ولی استقلال همون مشکل چند ساله را دارد یعنی یک گل زدی بسه برو دفاع کن تا گل بخوری
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    50 11
    جناب حسن روشن : شما مدرکی دال بر دلال بودن کیروش دارید؟ چرا بیخود به افراد تهمت میزنید؟ کیروش اگر دلال بود که 8 سال در ایران دوام نمیاورد؟ کارلوس کیروش بارها پرداخت حقوقش عقب افتاد ولی از فدراسیون مثل ویلموتس به فیفا شکایت نکرد.حسادت هم حد و اندازه ائی دارد!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    53 9
    جناب پیش کسوت خوب است بیطرفانه و بدور از حب و بغض قضاوت بفرمایید، تا قبل از کیروش سیستم در زمین سیستم "بکش زیرش" بود. همه همان پول و امکانات هم که می فرمایید مال ماست می توانست قبل از ایشان هم باشد اما مدیر قاطعی نداشت تیم مثل کیروش که امکانات را جذب کند. سطح فوتبال آسیا هم البته بسیار بسیار پایین تر از حالا بود. بعد از ورود ایشان تیم نظام پیدا کرد و مدرن شد. حالا ایشان سالهاست رفته ولی بعضی ها هنوز کینه دارند از ایشان.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    41 6
    شما انقدر حرف بی حساب و کتاب زدی که دیگه وقتی اسم روشن میاد از قبل میشه فهمید حرف درست حسابی برای گفتن نداری.
  • آرش IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    7 32
    حرف حساب
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    16 6
    هنوز انقدر کینه ی کی روش در دل پرسپولیسیها هست که میرند با یه استقلالی مصاحبه می‌کنند علیه اون خدابیامرز!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    22 0
    یک نفر که در مقام فوتبالی صحبت میکنه باید دارای عدل باشه یعنی اتهام به کسی که الان توی ایران نیست و نمیتونه از خودش دفاع کنه منصفانه نیست اول اینکه کی روش دلال بود باید مستندباشه کی روش بازیکنان رو به رفتن به اروپا تشویق می کرد چون معتقد بود که اونجا حرفه ای تر و کامل تر میشن و اونجا هم کاملا بتوانایی بازیکن رو ارزیابی می کنن بعد از کارشناسی اونو انتخاب می کنن و اصلا انتخاب اونا سفارشی نیست ساختمان کمپ با گدشت کی روش از حقوقش به موعد پرداخت و به عنوان مطالبه وایجاد فرصت برای فدارسیون با تخصیص اون مبلغ به ساخت کمپ و پرداخت حقوق کی روش به تعویق انجام شد کاری که هر مربی نمی کرد از همه مهمتر از لحاظ کارشناسی چه تحلیلی از عملکرد بهتر تیم ما وجود داره که اسکوچیچ بهتر از کی روشه
  • DE ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    25 2
    شما دانش و توانایی مربیگری نداری ، که به کیروش توهین میکنی !! تو چه سطحی هستی شما؟؟
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    19 0
    جناب روشن غیر از تبعات قانونی اخلاقاً نیز درست نیست که بدون مستندات محکم و محکمه پسند درباره دلالی کیروش در زمان مسؤلیت تیم ملی صحبت کنید ضمناً نمیتوان نقش و سهم معنادار کیروش را بابت احداث کمپ تیم ملی و سایر امکانات برای تیم ملی نادیده گرفت کمااینکه قبل از ایشان در این رابطه هیچ کاری نشده بود و بعد از رفتن ایشان نیز تعطیل شد
  • GB ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    19 0
    آقاى روشن شما از افتخارات بزرگ فوتبال ايران هستيد و با افرادى نامتعادلى مثل مايلى كهن از زمين تا آسمان فرق داريد. چرا اصرار مى كنيد شبيه او شويد؟ همينكه عنوان پيشكسوت داريد بايد در مورد همه چيز و بدون مدرك حرف بزنيد؟ كميته فنى كه اشاره مى كنيد بعنى از شما دعوت كنند؟ واقعا در شان شما نيست و ارزش ندارد.
  • GB ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    19 0
    دم کیروش گرم که بهتون باج نمیداد وگرنه فوتبال ما همون علی اصغری دوران شما بود. طالبی تیم ملی رو همراهی کرده بود نه اینکه تیم ایران رو به جام جهانی برده باشه. ضمنا هر چند فوتبالیست خیلی خوبی بودی ولی خودت هم سال‌های زیادی در تیم های آکادمی اون زمان امارات مشغول کار بودی! از نظر مربیگری چیزی بارت نیست.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    18 0
    بخاطر همین اظهار نظر دیگه با احترام آقای روشن رو جزو صاحب نظران بحساب نمیارم،اگه نگاه کی روش و تشویق اون نبود هنوز هم سقف آرزوی بازیکنان ایرانی تیمهای عربی بود،این تیم رو هم مدیون کی روش هستیم چون تشویق کرد بازیکنان در لیگهای اروپایی بازی کنند.ضمنا در سالهای گذشته هم پول و امکانات بود چرا نتونسته بودیم چنین مرکز مجهزی بسازیم، احتمالا نیاز داشتیم مادر کی روش اینها رو مدیریت کنه.واقعا برای اینگونه تفکر و نگاه از یه پیشکسوت متاسفم.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    26 2
    هر وقت موتور گازی از بنز بهتر شد اسکوچیچ هم از کی روش بهتر خواهد بود
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    22 0
    کمی انصاف داشتی در مورد کیروش اینو نمی گفتی قبل از کیروش تیم ایران بگیر نگیر داشت و بعضی وقتها خود بود و بعضی وقتها بد ولی با آمدن کیروش تیم ایران یکپارچه قوی شد و افت و خیر کمی داشت. کیروش تنها مربی ای بود که خوب به تیم تمرین می داد و تیم خوبی ساخت که هنوز آثارش هست.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    30 2
    تیم را ویرا به جام جهانی برد نه طالبی بعدش برو ببین همین ذولفقار نسب برای این که جای ایویچ را بگیره چه بلایی سر تیم اورد
  • NL ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    22 1
    باز هم یاد این خصلت ایرانی ها افتادم : خوش استقبال بد بدرقه !