ژیمناستیک ایران در انتظار برگزاری انتخابات؛ ادامه هجمه‌سازی مخالفان اینچه‌درگاهی

میزان نوشت: برخی از مسئولان سابق فدراسیون ژیمناستیک تلاش می‌کنند با هجمه‌سازی علیه رئیس این فدراسوین شرایط را برای بازگشت خود مهیا کنند.

اهالی ژیمناستیک ایران در انتظار این هستند که هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود. در چند ماه گذشته برخی هجمه‌ها مبنی بر اینکه وزارت ورزش اساسنامه قانونی فدراسیون ژیمناستیک را قبول ندارد مطرح شد؛ اما با توجه به نقل‌قول‌های مسئولان وقت وزارت ورزش در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مشخص است که وزارت ورزش کاملا در جریان اصلاح و تایید اساسنامه این فدراسیون بوده است.

محمدرضا داورزنی، معاون وقت وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۵ با انتقاد شدید از عملکرد فدراسیون ژیمناستیک گفته بود: تشکر می‌کنم از کسانی که در این فدراسیون زحمت کشیدند. البته اگر بتوان نام آن را فدراسیون گذاشت.

او ادامه داد: تجربه من نشان می‌دهد که مشکل این فدراسیون مالی نیست؛ اولویت کار پول نیست، فدراسیونی که ۴ سال است معلوم نیست چه کاری در آن اتفاق می‌افتد، سه دوره حسابرسی شده، اما در ته آن چیزی در نیامده و درست نشده است.

اما مهمترین بخش صحبت‌های داورزنی به اصلاح اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک مربوط می‌شود: مکاتباتی که صورت گرفته به فدراسیون جهانی فرستاده شده است. امروز دیدم در حال بررسی هستند، نشستی را با دوستان خوبم در کمیته ملی المپیک داشتیم تا شرایط برگزاری مجمع را فراهم کنیم

با توجه به این موضوع کاملا مشخص است که مشکل فدراسیون ژیمناستیک اساسنامه نیست؛ بلکه فضاسازی‌هایی است که علیه اینچه درگاهی شکل گرفته است. برخی از مسئولان فدراسیون ژیمناستیک که در زمان حضورشان در این فدراسیون عملکرد بسیار ضعیفی داشتند این روزها به هر راهی متوسل می‌شوند تا فضا را متشنج کنند.

انتظاری که از سجادی در وزارت ورزش می‌رود این است که بر خلاف وزیر سابق وزارت ورزش بدون توجه به این هجمه‌سازی‌ها شرایط را برای برگزازی انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایجاد کند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =