دفاع معاون رییسی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رییس‌جمهوری، برنامه‌های فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تحول‌گرا دانست و گفت: وزیر پیشنهادی در زمینه تدوین محتوای آموزشی و تولیدات کمک آموزشی صاحب نظر و تجربه است.

سید محمد حسینی عصر دوشنبه درباره معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش از سوی رییس جمهوری، گفت:  «مسعود فیاضی» سوابق ارزشمندی در آموزش و پرورش دارد و برنامه‌های او با هدف ایجاد تحول در ساختار نظام آموزشی کشور تنظیم شده است.  

 معاون امور مجلس رییس جمهوری، افزود: مطابق  روال مجلس شورای اسلامی به زودی برنامههای پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسینی افزود: آموزش و پرورش جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد که با توجه به دانش و تجارب ارزنده‌ای که دکتر فیاضی دارد از عهده این مهم بر می‌آید و رییس جمهوری بر همین مبنا او را انتخاب  کرد که سیاست‌های کلی نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی و تحول لازم را بوجود آورد.  

وی همچنین افزود: وزیر پیشنهادی تحصیلکرده حوزه و دانشگاه است و سالها سابقه تدریس و مدیریت آموزشی دارد و در زمینه تدوین محتوای آموزشی و تولیدات کمک آموزشی صاحب نظر و تجربه است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری، مسائل آموزش و پرورش از جمله مباحث آموزشی و محتوای و نرم افزاری، و همچنین معیشت و جایگاه معلمان را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: امیدوارم پس از بررسی‌های لازم برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و رای قاطع نمایندگان در صحن علنی، کار خود را برای اجرای برنامه‌های دولت آغاز کند.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =