۰ نفر
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
دوره‌های خصوصی زبان

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران است. این موسسه در ارائه کلاس‌های خصوصی زبان سابقه و تبحر بالایی دارد. موسسه زبان برتر استادان زبان خود را برای آموزش شما به تمامی نقاط تهران بزرگ می‌فرستد.

 زبان‌آموزان این موسسه از روش‌های آموزشی آن‌ها راضی هستند زیرا کلاس با توجه به شرایط و توانایی آن‌ها در آموزش زبان جلو می‌رود. در ادامه کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

استادان ما به شما کمک می‌کنند تا لیسنینگ خود را قوی کنید. گوش دادن و توجه به مکالمات انگلیسی از موثرترین روش‌ها برای تقویت دایره لغات و مهارت‌های گفتاری است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند مفاهیم زبان انگلیسی را متوجه شوید، در خواندن کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند، هر کدام‌ از سوالات را برای شما باز می‌کنند تا با هم به جواب سوال برسید. مهارت‌های زبان انگلیسی را با شما تمرین می‌کنند. معلمان خصوصی تمامی نقاط ضعف و قوت شما را متوجه می‌شوند و به شما می‌گویند. شما با تمرین بیشتر در کلاس تدریس خصوصی زبان قوی‌تر می‌شوید و اعتماد به نفس پیدا می‌کنید.

مزیت تدریس خصوصی این است که روند کلاس با توجه به توانایی شما جلو می‌رود. کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین نیز ارائه می‌شود که هزینه آن پایین‌تر از کلاس حضوری است. هزینه کلاس حضوری با توجه به شرایط و نیازهای شما متفاوت است که شما می‌توانید با برقراری تماس با آموزشگاه از هزینه آن مطلع شوید. زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در سطح جهان است و هر کس برای یادگیری آن دلایل مختلفی دارد در کلاس‌های خصوصی خود بیشتر به هدف یادگیری زبان انگلیسی خود نزدیک می‌شوید. اگر به دنبال پیشرفت سریع هستید کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما بسیار مناسب است.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی

با اینکه هدف کلاس‌ها و روند ما متمرکز بر مکالمه است اما کلاس مکالمه زبان انگلیسی  متفاوت است. بلد بودن و متوجه شدن یک زبان با مکالمه داشتن به آن زبان فرق دارد. این کلاس نه تنها برای یادگیری مکالمه است بلکه در این کلاس زبان‌آموزان با مکالمه و فکر کردن به موضوعات مختلف و سعی در بیان آن‌ها متوجه نقطه‌ضعف‌ها و مشکلات خود می‌شوند و علاوه بر مکالمه، گرامر و لغات را نیز همراه استاد زبان خود فرا می‌گیرد. برای شرکت در کلاس های مکالمه زبان شما می توانید در بهترین آموزشگاه های زبان ثبت نام کنید.

در اصل صحبت کردن به یک زبان به انتقال دانش شما در مورد دستور زبان، واژگان و تلفظ از اعماق ذهنتان به سطح کمک می‌کند. به مرور زمان این تسلط حافظه شما را نیز بهبود می‌بخشد.

هنگامی که در خانه به تنهایی درس می‌خوانید ساختن و مجسم کردن جنبه ارتباطی یادگیری زبان بسیار دشوار است. زبان ابزاری برای برقراری ارتباط است و این بخش از فرایند یادگیری بسیار مهم است. صحبت کردن و گوش دادن به یک زبان خارجی مهارت‌های ارتباطی عملی را به نحوی تقویت می‌کند که یادگیری کتاب‌های درسی هرگز به تقویت آن‌ها کمک نمی‌کند؛ به همین دلیل است که آموزشگاه ما کلاس‌های مکالمه نیمه خصوصی و خصوصی زبان انگلیسی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی به اندازه‌ای که اکثر مردم فکر می‌کنند سخت نیست. اگر زبان انگلیسی بلد باشید از آنجا که زبان انگلیسی و آلمانی از یک خانواده زبانی نشأت می‌گیرند، ممکن است چیزهایی که بدون تلاش کردن از زبان آلمانی متوجه می‌شوید و یاد می‌گیرید شگفت زده شوید. زبان آلمانی سخت‌ترین زبان دنیا برای یادگیری نیست اما مطمئنا یکی از سخت‌ترین زبان‌های اروپایی است.

دوره‌های خصوصی زبان

داشتن انگیزه کافی و سخت تلاش کردن برای رسیدن به هدف، تنها چیزی است که برای آموزش آلمانی نیاز دارید. ولی این راه ممکن است سخت باشد برای مثال اگر در مورد اینکه باید از کجا شروع کنید گیج شده‌اید داشتن یک استاد خصوصی بسیار ایده‌آل است. اگر فردی کمالگرا هستید یا دوست دارید تمام کارهایی که انجام می‌دهید به بهترین نحو ممکن انجام شود تدریس خصوصی زبان آلمانی کاملا مناسب شماست. کیفیت کلاس خصوصی زبان آلمانی ما بسیار بالاست و استادان مجرب ما آلمانی را به شکل حرفه‌ای به شما یاد می‌دهند.

مهمترین مزیت‌های کلاس خصوصی زبان آلمانی آموزشگاه سخن برتر این است که محدودیت زمانی و مکانی معمول را ندارد. زمان کلاس با توجه به نیاز زبان‌آموز می‌تواند متغیر باشد و حتی کلاس‌ها در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها نیز برگزار می‌شود. مکان کلاس شما می‌تواند منزل یا محل کارتان باشد و حتی این کلاس‌های خصوصی به شکل آنلاین نیز برگزار می‌شود. مزیت دیگر این است که با توجه به درخواست زبان‌آموز زبان آلمانی می‌تواند به شکل آکادمیک و دانشگاهی تدریس شود. در کلاس‌ها تمرکز روی مکالمه زبان آلمانی بیشتر است.

دوره فشرده زبان

برای خیلی از زبان‌آموزان بااستعداد کلاس‌های زبان به کندی می‌گذرد و آن‌ها حس می‌کنند که وقتشان در کلاس‌ها تلف می‌شود. یا خیلی از افراد زمان کمی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند. یا شاید برای مسافرت، مهاجرت یا برای تجارت خود نیاز دارند زبان یاد بگیرند اما وقت زیادی برای این کار ندارند. این افراد کلاس‌های خصوصی را انتخاب می‌کنند یا به فکر شرکت در دوره فشرده زبان انگلیسی میافتند که البته انتخاب عاقلانه است.

زبان‌آموزان در این دوره‌های فشرده تعداد ساعات بیشتری از هفته را با استاد خود به یادگیری و تمرین زبان انگلیسی مشغول می‌شوند. این دوره‌ها برای هر فردی و هر سطحی مناسب است. شما قبل از شروع دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرید و دوره فشرده آموزشگاه ما با توجه به سطح شما برگزار می‌شود.

کلام آخر

یادگیری زبان‌های مختلف ممکن است سخت و خسته‌کننده به نظر برسد. یادگیری زبان سخت است زیرا هم ذهن شما را به چالش می‌کشد (مغز شما باید چارچوب‌های شناختی جدیدی بسازد) و هم به زمان نیاز دارد (به تمرین مداوم و مداوم نیاز دارد). استادان زبان ما به شما کمک می‌کنند که در زمانی که برای یادگیری زبان انتخاب کرده‌اید حداکثر پیشرفت را داشته باشید. با شرکت در کلاس‌های ما می‌توانید از پیشرفت خود اطمینان داشته باشید و اگر از روند کلاس راضی نبودید شرایط بازگرداندن شهریه به شما مهیا است. برای اطلاع از کلاس‌ها با ما تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =