صدور ۷۱۶ تاییدیه ایمنی آسانسور در البرز

مدیر کل استاندارد البرز از ثبت ۱۸۳۸ مورد درخواست در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان البرز خبر داد و افزود: از این تعداد ۷۱۶ مورد منجر به صدور تاییدیه ایمنی شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز «امیرحسین محتشم» با بیان اینکه تاییدیه‌های ایمنی آسانسور دارای اعتبار یک ساله هستند، افزود: مالکان و مدیران ساختمان‌، باید آسانسورهای در حال بهره‌برداری را تحت سرویس و نگهداری مستمر قرار دهند.

وی افزود: به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد، بایستی درخواست بازرسی ادواری آسانسور منصوبه، به صورت سالیانه در سامانه مدیریت بازرسی ثبت شود.

مدیرکل استاندارد البرز تاکید کرد: به منظور تامین ایمنی لازم در آسانسور، رعایت استانداردهای مربوطه اجباری و این موضوع به تمام شهرداری‌های استان اعلام شده است، همچنین صدور پایان کار برای ساختمان‌های جدید منوط به دریافت این تاییدیه است.

 محتشم با اشاره به استقرار سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی http://lift.isiri.gov.ir به منظور نظارت بیشتر بر فرآیند استانداردسازی در سطح استان افزود: دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور تنها از طریق این سامانه قابل پیگیری خواهد بود. 

وی اضافه کرد: استفاده کنندگان از آسانسور می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین که با عنوان شناسه ملی شناخته می‌شود، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تاییدیه آن مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق این اداره کل پیگیری نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =