کلنگ احداث ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم با حضور علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، مظفر حمزه ئی رییس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان، رضا صفایی رییس دادگستری شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مقامات قضایی و اجرایی استان و شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش  خبرآنلاین از قشم علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این آیین طی سخنان کوتاهی آغاز عملیات اجرایی این ساختمان و حضور ریاست کل دادگستری استان هرمزگان را در جزیره قشم به فال نیک گرفت و گفت: ما اعتقاد راسخ داریم که این اتفاق و حضور آقای صالحی نعمت بزرگی برای اجرای عدالت در جزیره خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم را به مردم جزیره تبریک گفت و افزود: یکی از مهم ترین وظایف این شورا ترویج فرهنگ صلح و سازش میان مردم جزیره است و می تواند به عنوان مشاور امین دادگاه از تشکیل بسیاری از پرونده های قضایی در جزیره جلوگیری کند.

براساس این گزارش علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این آیین گفت: با توجه به تلاش های خوب همه مسئولان منطقه آزاد و شهرستان قشم از نظر امنیتی مشکل خاصی در جزیره قشم نیست و از نظر شورای تامین استان هرمزگان، فضای خیلی خوبی دراین جزیره حاکم است.

وی از قاچاق سوخت و دام و تصرف اراضی ملی و حاشیه سواحل به عنوان پدیده ها و جرایمی در جزیره قشم نام برد که برخی افراد سودجو مرتکب آن می شوند.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص تصریح کرد: دادگستری استان و شهرستان به شدت با عوامل این جرایم برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد به اهداف شوم شان برسند.

گفتنی است ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم با ۵۰۰متر مربع زیربنا به عنوان فاز یک در طول ۲۴ ماه ساخته می شود و فاز دوم نیزبا ۲۰۰۰مترمربع زیربنا به عنوان ساختمان دادگستری شهرستان در نظر گرفته شده و جمعا ۲۷۰۰متر زمین این دو فاز از سوی سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =