تفاوت عجیب دستمزد ویلموتس در مراکش نسبت به تیم ملی ایران/عکس

جزئیات دستمزد سرمربی سابق تیم ملی ایران در باشگاه کازابلانکا مراکش مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک دو سال پیش به عنوان جانشین کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان نشست.

مدت مربیگری مرد بلژیکی در تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از ۶ ماه طول نکشید. ویلموتس به دلیل عدم دریافت مطالباتش قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و خواهان دریافت مبلغ قراردادش به صورت کامل شد.

دستمزد سالیانه ویلموتس حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو بود. فیفا فدراسیون ایران را به پرداخت ۶ میلیون یورو غرامت به مربی بلژیکی محکوم کرد تا یک پرونده سنگین و بی سابقه در فوتبال ایران شکل بگیرد.

البته فدراسیون ایران علیه این حکم فیفا به دادگاه CAS  شکایت کرد و بزودی حکم این دادگاه ابلاغ خواهد شد. هر چند که دادگاه عالی ورزش ۷ بار است که جلسه نهایی را به تعویق انداخته است.  ویلموتس روز گذشته بعد از ۲ سال بیکاری در نهایت هدایت تیم راجا کازابلانکا مراکش را برعهده گرفت.

نکته قابل توجه جزئیات دستمزد ویلموتس در باشگاه مراکشی است که تفاوت فاحشی با دستمزد سالیانه اش روی نیمکت تیم ملی ایران دارد.

آدانسی فدریک خبرنگار آفریقایی درباره جزئیات دستمزد مربی بلژیکی در باشگاه مراکشی، نوشت: مارک ویلموتس ۵۲ ساله ماهیانه ۴۰ هزار یورو از باشگاه کازابلانکا مراکش دریافت خواهد کرد.

دستمزد سالیانه سرمربی سابق ایران در منصب جدید سالیانه ۴۸۰ هزار یورو است اما نکته اینجاست که تفاوت فاحشی نسبت به دستمزد سالیانه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورویی اش در روی نیمکت تیم ملی ایران دارد. مربی بلژیکی مبلغی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو از دستمزدش در ایران مبلغ بیشتری دریافت کرده است.

تفاوت عجیب دستمزد ویلموتس در مراکش نسبت به تیم ملی ایران/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    116 1
    به خاطر بیسوادی و بی کفایتی مسئولین قبلی فدراسیون فوتبال خوب کاسبی کرد
  • رضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    93 2
    حیف یک سنت که به همچین آدمی پرداخت بشه
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    66 3
    آقا به خدا آدم با سواد، کار بلد مسلط به تنظیم قرارداد و حقوق دان و زبان دان در این کشور کم نیست، فدراسیون بایستی الزاما و حتما برای تنظیم قراردادها حتما با چنین آدمهایی مشورت کند و همین گونه آدمها قرارداد را تنظیم کنند تا سرشان کلاه نره و مردم مجبور به تاوان دادن بی سوادی برخی نباشند.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      3 0
      کلاه سر کسی نرفته است. عمدا این کار را کرده اند تا مبالغ دلالی خود را به جیب بزنند.
    • من من IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      1 0
      مشکل نبود حقوق دان نیست.. مشکل قوانین اولیه فیفا هست.. فرقی نداره شما چی توی قرارداد بنویسین.. اگه 3 ماه از زمان پرداخت مبلغ تعیین شده در یک بازه زمانی بگذره و مبلغ به طرف مقابل داده نشه.. اون فرد حق داره به فیفا شکایت کنه و درخواست فسخ با دریافت کل مبلغ قرارداد رو بکنه .. البته طی اون بازه قرارداد هم نباید به تیم دیگه بره والا مبلغ قرارداد جدیدش کسر میشه از خسارت... حالا شما بنویسید توی قرارداد ک هرکی خواست فسخ کنه می تونه با دادن فلان درصد فسخ کنه ... وقتی دریافتی اول رو سر تایم ندی و اون فرد هم به فیفا شکایت کنه اولویت با قانون اصلی فیفاست.. تمام پرونده هایی ک ایرانیها باختن بخاطر همینه.. والا استوکس تراکتور رو ول کرد! رفت .. پرسپولیس رو ول کرد رفت! اخرش ولی توی داستان تراکتور محکوم به پرداخت کل قرارداد شد! چرا؟ چون سر همون ماه اول به فیفا پیغام داده بود استوکس ک پولشو ندادن! به همین راحتی...
    • CA ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      2 0
      برای همین هست که پیشرفت نمی کنیم، خیلی مواقع افراد بی مسئولیت، کم سواد، غیر مدیر و خارجی پرست مسئول می شوند که نتیجه اش به باد رفتن سرمایه های انسانی، اجتماعی و مادی هست. البته در کشورهای دیگر هم هست، اما با داشتن این همه استعداد و افراد توانا و سابقه تاریخی درخشان نباید این طوری باشیم
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    82 2
    هیچ کشوری حاضر نیست به این شیاد این همه پول بده ان هم چند برابر حقش فقط اینجا همچین پولی بهش دادند
  • پرسپولیسی شریف IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    1 0
    خب معلومه دیگه! این دفعه دیگه اونجا مشاور و یا مدیر برنامه کسی نبود که با استفاده از اطلاعات کامل درباره ضعفهای بیشمار فدراسیون و عدم اطلاع مدیران سره کار از قرارداد و مسائل حقوقی فیفا، فیض کامل و بهش برسونه!!!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 0
    اضافه پرداختی به ویلموتس را می توانید درجیب عده ای دیگر درایران پیدا کنید.
  • ن ش IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 0
    از بیسوادی وخودبزرگی امثال اقا تاج بود که این قرارداد ننگین بسته شد حالا چرا باید از پول بیت المال باید این پول و بدند خود تاج وافرادی که مسول اوردن این اقا بودن پول رداخت کنند
  • TR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    5 0
    دلالان و واسطه‌ها در ایران غوغا میکنن.
  • Metipayton GB ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    بخداکه همش باند بازی یو مافیا بود و در آینده گندش درمیاد
  • علی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    آدم نمیدونه چی بگه این شارلاتان دو سال بود بیکار بود تازه بعد دو سال به یه تیم باشگاهی رفته اونم تو سطح پایین جالبه اون باشگاه یک پنجم ما بهش پول میده چرا ما این همه پول بی زبون رو‌مفت مفت به امثال این شارلاتان ها میدیم کیروش هم از پول صعود به جام جهانی سهم برداشت و چرا این همه قراداد ترکمنچای واقعا یه کاربلد بیاد راس فوتبال خواسته بزرگیه؟
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    خدا لعنت کنه اونایی که این قرارداد رو بستن
  • سیاوش IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    حالا هی پاشید برید مربی خارجی بیارید ما با مربی داخلی پنجم آسیا هم بشیم شرف داره پول بی‌زبون ملت رو بریزید حلقوم اینها هرچند که نمی شویم و نتیجه بهتری هم میگیریم مربی خوب کم نداریم
  • سعید IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    مردک خاعن
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    اخه اونجا دلال و زیر میزی بگیر قراردادها را تنظیم نمیکند
  • مجید م IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    بقیه اش تو جیب چه کسی رفته . ؟!!!!
  • مهرداد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    این یک اتفاق کثیف در فدراسیون فوتبال ایران بود که همه اش تقصیر مربی خارجی نبود،روسا وقت فدراسیون به این وسیله جیب خودشونو پر کردند وگرنه خود مربی هم هنوز که هنوز باورش نمیشه که یه همچین قراردادی امضا کرده.از ماست که بر ماست.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    این یارو که از اول هم کلاه بردار بود ولی خب فراموش نکنیم که زمانی که این بشر به تیم ملی اومد تو رزومه خودش سومی جام جهانی رو با تیم بلژیک در اختیار داشت که قیمتشو بالا میبرد.و حالا که به این تیم رفته با کارنامه افتضاح دو برد و دو باخت تیم ملی رفته.موضوعی که ثابت کرد سومی بلژیک به خاطر نسل طلایی بازیکنانش بوده نه به خاطر این بشر.
  • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    وقتی داشت با مسئول اون موقع قرارداد می بست طرف ایرانی در نهایت واماندگی وانفعال شخصیتی بود واین گونه قراردادها متاسفانه در تاریخ ما زیاد است