سهم‌خواهی و تهمت زدن خوب نیست

رئیس هیات بوکس ستاد کل نیروهای‌مسلح با بیان اینکه حضور بعضی در بوکس در شان این رشته نیست، گفت: هیچ مسئولی از فدراسیون پس از موفقیت تیم بوکس ارتش در مسابقات جهانی به استقبال ما نیامد. تهمت زدن و سهم‌خواهی برای رسیدن به اهداف شخصی، اقدام قابل پذیرشی نخواهد بود.

امیر سرتیپ دوم «داود صارمی» رئیس هیات بوکس ستاد کل نیروهای‌مسلح در گفت‌وگو با خبرآنلاین؛گفت:ابتدا از  اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که اگر پیشرفتی داشته باشیم با حمایت‌ آنان است. به تاثیر مثبت رسانه‌ها در تمامی امور ایران اسلامی اعتقاد کافی دارم و همواره قدردان این قشر هستم.
وی در مورد فعالیت‌های بوکس نیروهای مسلح، عنوان کرد: با اعتمادی که هیات رئیسه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بوکس داشتند، این رشته به صورت جدی کارش را در ارتش و نیروهای مسلح آغاز کرد و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.
صارمی در پاسخ به این سوال که فدراسیون بوکس در زمینه فعالیت‌های این رشته در نیروهای مسلح حمایتی از این ارگان داشته است؟ گفت: حمایت‌ها می‌توانست بهتر باشد و بهتر بود تا دوستان در فدراسیون ما را بیشتر همراهی کنند.ما بوکس را دوست داریم و شاید هر صحبتی کنیم، با توجه به نزدیک بودن انتخابات این فدراسیون، برداشت نامناسبی از آن شود.
این مقام مسوول ادامه داد: فکر می‌کنم از سوی فدراسیون به ما بی‌مهری شد. در خصوص حمایت نکردن برای برگزاری مسابقات تدارکاتی، حمایت در راستای اعزام، نیامدن به استقبال و مسائل دیگر؛ انتظار دیگری از فدراسیون داشتیم.
صارمی ادامه داد: نظرات «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس هم در حد صحبت بود و هیچگاه عملی نشد. در طرف مقابل باید از پیشکسوتان و بزرگانی چون نهرودی، انصاری، باتمانی، مقصودی، شهریار رحمانی، مجید عباس‌زاده، الیاسی، برادارن دلشاد، امیر صابری و هویت‌دوست تشکر کنم که به تیم ما انگیزه داده و از مشاوره‌های آنان بهره لازم را بردیم.
وی در خصوص حضور موفق تیم بوکس نیروهای مسلح در مسابقات جهانی ارتش‌ها در روسیه، توضیح داد: بعد از سال‌ها غیبت، تیم ایران با تلاشی که خودمان انجام دادیم اعزام شد و «ایمان رمضان‌پور» به مدال ارزشمند برنز رسید تا بوکس کشورمان برای نخستین مرتبه در این رویداد جهانی به مدال برسد. 2 عنوان پنجمی هم داشتیم که اگر ناداوری نبود حتما به مدال تبدیل می‌شد. واقعا سطح این مسابقات بسیار بالا بود.
صارمی در خصوص اینکه فدراسیون حمایت لازم را از تیم ارتش برای حضور در مسابقات جهانی داشت؟ پاسخ داد: تمامی هزینه‌ها و اقدامات را خودمان در نیروهای مسلح انجام دادیم. مدال بسیار ارزشمندی به دست آوردیم اما متاسفانه در بازگشت هیچکسی از فدراسیون به استقبال نیامد. این خوب نیست که عده‌ای در بوکس به دنبال سهم خواهی باشند. نفرات ما سربازان وطن هستند و نیاز به حمایت از سوی  فدراسیون داشتند که البته انجام نشد.
وی گفت: معتقدم حضور چند نفر در شان بوکس نیست. تهمت زدن برای رسیدن به اهداف شخصی اصلا قابل پذیرش نیست. اینکه قهرمانان و بزرگان این رشته را برای سهم‌خواهی و منافع شخصی مورد حمله قرار دهند واقعا اقدام ناپسندیده‌ای محسوب می‌شود.
رئیس هیات بوکس نیروهای مسلح گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون در پیش است و به دوستان پیشنهاد می‌کنم در کمال مردانگی برای موفقیت تلاش کنند. اگر قصد خدمت کردن باشد نباید از رای نیاوردن نگرانی وجود داشته باشد. فضای انتخابات هر فدراسیونی باید سالم بوده و در کمال مردانگی رقابت شود.
وی افزود: امیدوارم هر فردی رای بیاورد فقط هدفش خدمت باشد. ما در نیروهای مسلح روی پای خودمان بوده‌ایم و به این مسیر ادامه می‌دهیم.

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =