فرمانده سپاه محمدرسول الله: قرارگاه مقابله با آسیب در تهران ایجاد می‌شود/ آلودگی هوا قابل حل است

فارس نوشت: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با اشاره به آمادگی بسیج جهت مقابله با آلودگی هوا با استفاده از هیأ‌ت‌های اندیشه‌ورز تخصصی گفت: قرارگاهی برای کاهش آسیب در 6 محله تهران توسط بسیج در نظر گرفته شده است.

 سردار حسن‌حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بسیج برنامه‌ای جهت مقابله با آلودگی هوا دارد گفت: ما در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌ایم این موضوعات نیاز به طرح و اندیشه جدید دارد ما در بسیج هیأت‌های اندیشه‌ورز تخصصی داریم که می‌توان از ظرفیت آنها بهره برد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه برخی از مشکلات رفع آنها مانند ترافیک و آلودگی هوا زمانبر است گفت: نخبگان و متخصصان زیادی در حوزه بسیج فعالیت دارند که می توان از حضور آنها در جهت رفع این مشکلات استفاده کرد. آلودگی هوا قابل حل است و هیچ مشکلی نیست مگر راه‌حل منطقی برای آن باشد و فقط اراده و همت بلند می‌خواهد .

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد محلاتی مانند شوش، هرندی و مولوی گفت: متأسفانه در تهران چندین محله آسیب‌دیده داریم که بسیج برگرفته از تمام تجربیات و فعالیت‌ها قرار است قرارگاهی برای محله آسیب‌دیده تشکیل دهد.

وی گفت: از  آذر اولین عملیات مشترک در محله هرندی آغاز می‌شود و می‌توان از همه ظرفیت‌های بسیج به صورت منسجم استفاده کرد.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =