افزایش بودجه وزارت جنگ اسرائیل برای مقابله با ایران

ایسنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد به منظور بهبود قابلیت‌های تهاجمی ارتش این رژیم و تامین موشک‌های تهاجمی نقطه زن برای نیروی هوایی بودجه وزارت جنگ را افزایش دهد.

روزنامه هاآرتص در گزارشی نوشت، طبق بودجه رسمی سال ۲۰۲۲، بودجه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بدون محاسبه حدود شش میلیارد دلار اضافی که برای هزینه‌های نامشخصی که در نظر گرفته شده است و نیز بدون احتساب کمک‌های سالانه آمریکا به مبلغ ۳.۸ میلیارد دلار، حدود ۱۹ میلیارد دلار است.

به نوشته این روزنامه، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است که باید از تولید ملی و رشد روزافزون اقتصاد رژیم به ویژه در زمینه قدرت اقتصادی فناوری پیشرفته برای افزایش حجم سرمایه‌گذاری در ساخت قدرت نظامی استفاده کرد.

هاآرتص نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی دو سال پیش به دستور آویگدور لیبرمن، وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی و با هدف مقابله با زرادخانه موشکی ایران، حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی ساخت موشک‌ها را به عنوان قدرت حمایتی از نیروی هوایی خود شروع کرده است و در حال حاضر بخش سیاسی دنبال گسترش دامنه این رویکرد است زیرا بنت معتقد است که باید تلاش‌ها برای تولید موشک در اراضی اشغالی بیشتر شود.

این روزنامه نوشت، هدف این است که وزارت جنگ و ارتش بتوانند قراردادهای درازمدتی برای خرید سلاح از صنایع امنیتی رژیم صهیونیستی ببندند و اینکه این رژیم خیلی روی کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی حساب نکند مخصوصا که فضا در جناح چپ حزب دموکرات و نیز حزب جمهوری خواه کنگره آمریکا نشان دهنده کاهش حمایت دو حزب از کمک به رژیم صهیونیستی است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    باشد روزی که زرادخانه سلاح رژیم صهیونیستی برسرش خراب وباعث هلاکت خودشان گردد