کشف ۴۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر در "لردگان"

مقدار ۴۷کیلو و۱۰۰ گرم مواد مخدردر محور مواصلاتی "لردگان-یاسوج" کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و در پی کسب خبراز منابع مورد وثوق مبنی بر تهیه وتوزیع مواد مخدر توسط افرادی که قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به استان های مرکزی انتقال دهند لذا در عملیاتی، مقدار ۴۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدردر محور مواصلاتی "لردگان-یاسوج" کشف شد. 

 سرهنگ "علی تابش فرد"، گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد افیونی در محور اصلی "لردگان-یاسوج" ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی، موفق شدند یک خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات پلیسی در محور "لردگان-یاسوج" متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات از یک دستگاه خودرو حامل مقدار ۴۷ کیلو و ۱۰۰ گرم که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بودند کشف و ضبط گردید و در مجموع ۱ دستگاه خودرو حمل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو اسکورت توقیف و ۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =