آقای درودگر! چه کاره ای که استقلال را تهدید می کنی؟

میزان نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: درودگر بر اساس کدام کارنامه مدیریتی و سابقه‌ای به خودش اجازه می‌دهد یک باشگاه بزرگ را تهدید کند؟

حسن روشن پیشکسوت استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی ایران از نحوه مدیریت فدراسیون و ماجرای تبلیغات محیطی شاکی است. او در مصاحبه ای انتقادآمیز به نکته های زیر اشاره کرد:

*فدراسیون فوتبال به معنای واقعی حرفه‌ای عمل نمی‌کند. در تمام دنیا باشگاه‌ها خودشان مسئولیت همه امور را برعهده دارند، اما در کشور ما به دلیل نبود نظارت کافی، فدراسیون فوتبال برای همه تعیین تکلیف می‌کند، در حالی که فدراسیون فوتبال باید به دنبال ارتقای سطح کیفی فوتبال ملی باشد و با کسب کرسی‌های بین‌المللی قدرت و دیپلماسی خود را افزایش دهد، اما متاسفانه هیچ خبری از این اتفاقات نیست.

*مگر امروز در فوتبال دنیا فدراسیون‌ها مسئولیت تبلیغات محیطی تیم‌های باشگاهی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ را انجام می‌دهند که امروز فدراسیون فوتبال به دنبال اجرای تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ است؟ متاسفانه وقتی مدیران باشگاهی با هم اتحاد ندارند فدراسیون به این سبک زورگویی می‌کند و مدعی می‌شود سازمان لیگ باید این کار را انجام دهد در حالی که سازمان لیگ در این میان فقط باید سهم خود را دریافت کند و در هیچ کاری دخالت نکند.

*چگونه است که هزینه اجاره استادیوم، هزینه جاری مسابقات و دستمزد مربیان و بازیکنان را باید باشگاه بپردازد و در مقابل درآمد تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ باشد؟ اگر باشگاه‌ها با هم اتحاد داشتند و یک هفته مسابقات را تعطیل می‌کردند، آن وقت مشخص می‌شد فدراسیون می‌تواند اینگونه زورگویی کند یا خیر؟

 *درودگر رفیق ماست، اما او چه کاره است که باشگاه استقلال را تهدید کند؟ بر اساس کدام کارنامه مدیریتی و سابقه‌ای درودگر به خودش اجازه می‌دهد یک باشگاه بزرگ را تهدید کند. دوستان اگر قدری عقلانیت به خرج می‌دادند الان وضعیت فوتبال ما این نبود، مسئولان سازمان لیگ دقیقا چه لطفی در حق باشگاه‌های فوتبال کرده‌اند که حالا کار به تهدید آن‌ها رسیده است؟

 *عزیزی خادم روزهای اول با شعار تغییر در سطح مدیریت فوتبال وارد کار شد. روزهای اول همه چیز خوب پیشرفت، اما رفته رفته معضلات بیشتر از موفقیت‌ها شد، شاید او کارهای خوب نیز انجام داده باشد، اما در سیستم مدیریتی امروز فوتبال متاسفانه چالش‌ها خیلی زیاد شده است. دوستان در فدراسیون فوتبال به جای دخالت در امور باشگاه‌ها بهتر است به فکر پشتیبانی تیم‌های ملی باشند تا موانع موجود بر سر راه تیم‌های ملی برطرف شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    همینو بگو
  • گودرزی US ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    آقایون از اساسنامه فدراسیون که فیفا مانع دخالت دولتها در امور فوتبال شده سو استفاده میکنند در ضمن ممنونم از عکس زیبای خبر آنلاین عباس کارگر، روح الله عبادزاده، محمد صادقی، حسن روشن و سلطان، لذت بردم از دیدنشون