۰ نفر
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
سرمربی رقیب ایران استعفا داد!

یکی از خبرنگاران قطری در صفحه اینستاگرام خود پرده از استعفای ادووکات برداشت و اعلام کرد که سرمربی تیم ملی عراق از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال عراق هم گروه تیم ملی ایران در راه جام جهانی قطر است که در این مسیر عملکرد خوبی نداشته و با کسب تنها ۴ امتیاز از شش بازی، امید چندانی به حضور در قطر ندارد.

پیش از مرحله نهایی جام جهانی دیک ادووکات هلندی جایگزین کاتانچ شد تا عراقی ها  رویای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را در سر داشته باشند اما اوضاع اصلا بر وفق مرادشان پیش نرفت و حالا جام جهانی در نقطه ای دور دست برایشان قرار گرفته.

اما برخلاف تصورات، با ۲ شکست و ۴ تساوی، ادووکات نتوانست انتظارات را برآورده کند و به شدت مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت؛ عملکرد این سرمربی هلندی باعث شد تا برخلاف انتظارات خیلی زود پرونده حضور ادووکات در عراق بسته شود.

عمر قحطان خبرنگار قطری الکاس در صفحه اینستاگرامی خود از پایان رسمی همکاری دیک ادووکات با تیم ملی عراق خبر داد و اعلام کرد این سرمربی هلندی بعد از تنها ۱۱۵ روز حضور روی نیمکت عراق و سرمربیگری این تیم در ۶ مسابقه از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

با این وصف باید دید پس از ادووکات چه کسی روی نیمکت تیم ملی عراق می نشیند. عراق باید روز پنجشنبه ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی باید مقابل تیم ملی ایران برود.

۲۵۷ ۲۵۱

بیشتر بخوانید: از تهدید علیرضا فغانی توسط رونالدو تا رفتار ناجوانمردانه با سردار آزمون

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =