آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

اینستاگرام امروزه حکم یک مجموعه تفریحی-فرهنگی را دارد. هم برای ایجاد ارتباطات به کار می‌رود و هم سودآوری زیادی برای بیزینس‌های گوناگون به همراه دارد.

چرا اینستاگرام؟

اینستاگرام امروزه حکم یک مجموعه تفریحی-فرهنگی را دارد. هم برای ایجاد ارتباطات به کار می‌رود و هم سودآوری زیادی برای بیزینس‌های گوناگون به همراه دارد. فضای پویا و به‌روز اینستاگرام فرصتی مناسب برای گسترش و توسعه محصولات و خدمات را برای برندها و صاحبان مشاغل گوناگون ایجاد کرده است. به طوری که جای رسانه‌های سنتی مثل تلویزیون و تبلیغات محیطی را گرفته و افراد با استفاده از تبلیغات اینستاگرامی عملا مخاطب بیشتری را جذب می‌کند. اما برای این که این تبلیغات نتیجه بدهد شما باید تعداد کافی فالوور داشته باشید. چرا که بازخورد عملکرد شما در اینستاگرام بستگی به بازخورد میزان تعامل فالوورهایتان با پیجتان دارد.

چرا خرید فالوور مهم است؟

به دلایلی که گفته شد، خرید فالوور برای افزایش تعداد مخاطبین و اثربخشی بیشتر فعالیت شما در اینستاگرام اقدامی نه تنها مفید، بلکه ضروری است. داشتن فالوور بیشتر به معنای این است که تعداد افراد بیشتری مطالب شما را خواهند دید و همین افراد پست‌ها و استوری‌ها را برای دیگران نیز فوروارد می‌کنند. همین باعث بالا رفتن اینتراکشن پیج و حتی رفتن به اکسپلور نیز می‌شود. خرید فالوور واقعی اینستاگرام در حکم شاه‌کلیدی برای رسیدن به رشد و بهبود وضعیت کسب و کارهای اینستاگرامی است.

استفاده درست از امکانات بی‌شمار اینستاگرام به موفقیت و سود زیاد می‌انجامد. چه شما یک بلاگر باشید و چه یک شرکت خصوصی، هر چه بیشتر بتوانید فالوور جذب کنید، میزان شهرت خودتان را افزایش داده‌اید. چرا که در دنیای امروز رسانه حرف اول را می‌زند و در دنیای رسانه‌های مجازی نیز اینستاگرام سالهاست که پیشتاز است.

چگونه فالوور جذب کنیم؟

استراتژی‌های مختلف و شیوه‌های متنوعی برای جذب فالوور وجود دارد. می‌توان این شیوه‌ها را تکی یا در کنار هم به کار برد تا نهایتا به تعداد معقولی فالوور دست یافت. از جمله این شیوه‌ها، فالو و آنفالو کردن دستی، کامنت گذاشتن زیر پست‌های دیگران، تلاش بیشتر برای تولید محتوای خاص، تبلیغ در پیج‌ها و حتی دیگر فضاهای مجازی و... را می‌توان نام برد. اما جدا از تمام این‌ها، خرید فالوور اینستاگرام بهترین روشی است که می‌شود با آن به میزان دلخواه مخاطب دست یافت. چرا که در سایر روش‌ها باید زمان بیشتر و انرژی بیشتری صرف کنید و احتمال از دست دادن فالوور نیز بیشتر است. اما با خرید فالوور واقعی از سایت‌هایی مثل فالووریاب که بعدا آن را معرفی می‌کنیم، این موارد کاملا منتفی هستند.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام | فالووریاب

یک پیشنهاد: خرید فالوور واقعی اینستاگرام

بهترین راهی که می‌توان از طریق آن به تعداد فالوور اینستاگرام مورد نظر رسید، خرید فالوور اینستاگرام است. بدون توجه به این که تعداد فالوورهای حال حاضرتان چقدر است، کافی است پیجتان فعالیت روزانه کافی را داشته باشد و بتوانید فالوورهایتان را حفظ کنید. کار جذب فالوور کاملا اتوماتیک انجام می‎شود.

در ابتدای مقاله از مفید بودن خرید فالوور اینستاگرام گفتیم. علت این مفید بودن، ارتباط مستقیم میزان جلب اعتماد مردم و اینستاگرام با تعداد فالوورهای واقعی شماست. هر چه افراد بیشتری شما را دنبال کنند، جامعه مخاطب بزرگتری خواهید داشت و این عملا یعنی احتمال فروش و درآمد شما بالاتر می‌رود. علاوه بر این، داشتن تعداد زیاد فالوور حسی از کنجکاوی را هم در دیگران به وجود می‌آورد.

دلیل دیگری که می‌توان برای اثبات مفید بودن خرید فالوور اینستاگرام آورد این است که سرعت مناسب جذب فالوور هنگام خریدن آن عملا زمان شما را برای کارهای مهم‌تر ذخیره می‌کند.

معمولا امکان خرید فالوور به تعداد متفاوت وجود دارد. بنابراین اختصاص بودجه برای این کار نیز اصلا مشکل نیست و می‌توانید برای شروع سراغ کمترین تعداد ممکن بروید. البته حتی برای کمترین میزان خرید هم سراغ تامین کننده های معتبر این حوزه بروید.

خرید فالوور به تنهایی کافی نیست!

از دیگر نکاتی که به جذب بیشتر فالوور کمک کرده و در کنار خرید فالوور واقعی، منجر به ارتقاء کسب و کار شما می‌شود، داشتن یک پروفایل مناسب است. پروفایل مناسب و جذاب، یک بیوی جامع دارد، پست‌ها و محتوای بصری جالب توجه می‌گذارد و در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند. یک المان دیگر که در صفحه پروفایل نمایش داده می‌شود و می‌تواند تاثیر زیادی روی میزان جذب مخاطب داشته باشد، تعداد فالوورها است. تعداد فالوورهای واقعی شما حکم اعتبار را دارند. افزودن محتواهایی با موضوع رضایت کاربر و مواردی از این دست نیز تاکید بیشتری بر واقعی بودن فالوورهایتان دارد.

یک ویژگی مهم که اینستاگرام دارد این است که فروش آن کاملا غیر مستقیم است. یعنی کاربران وقتی از یک پیج اینستاگرامی خرید می‌کنند کمتر حس خریدار و فروشنده بودن به آن‌ها دست می‌دهد. از طرفی استفاده از لینک سایت فروشگاهی شما در بیوی اینستاگرامتان باعث هدایت مخاطبان به سمت سایت نیز می‌شود که این موضوع برای ترافیک سایت بسیار حائض اهمیت است. در چنین شرایطی نیز داشتن فالوور واقعی نیز تاثیر زیادی بر بازدید از سایت شما خواهد داشت.

داشتن فالوور واقعی به تعداد کافی باعث تمایل دیگران به آشنایی با شما نیز می‌شود. مثلا تعداد زیادی از افراد بوتیک خاصی را می‌شناسند. قطعا همه از آن خرید نمی‌کنند، اما نهایتا بین صحبت‌ها و تفکراتشان اشاره هایی به آن خواهند داشت. همین آشنایی می‌تواند سرچشمه اتفاقات خوبی باشد.

اگر هنوز هم برایتان سوال است که آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است یا نه، باید بگوییم که بدون داشتن تعداد مناسب فالوور کسی به شما و پیجتان اطمینان نخواهد کرد. پروفایل شما مثل یک ویترین است که باید مخاطب را جذب کند. نهایتا او از بین یک صفحه با 500 نفر و صفحه دیگر با 1000 نفر فالوور واقعی آن موردی را انتخاب می‌کند که تعداد فالوور بیشتری دارد. پس برای این که از رقبایتان هم عقب نمانید، لازم است به خرید فالوور اینستاگرام رو بیاورید.

آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

اگر قرار باشد به این سوال پاسخ بدهیم که آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است، باید بگوییم که "بله، قطعا مفید است". درواقع مهم‌ترین متغیر در بهبود شرایط کسب و کار در اینستاگرام، تعداد فالوورهای واقعی شما است. هر چه میزان افزایش فالوور شما با سرعت و شدت بیشتری انجام شود، پیشرفت شما در کارتان نیز سریع‌تر و چشم‌گیرتر خواهد بود. 

به طور خلاصه از علل مهم مفید بودن خرید فالوور به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • خود عمل خریدن فالوور از سرویس‌دهندگان مختلف آسان است.
  • جذب فالوور به سرعت اتفاق می‌افتد.
  • هزینه صرف شده در برابر سود بعدی کاملا به صرفه است
  • نیاز به صرف وقت ندارد.
  • باعث به روز بودن و کنار زدن رقبا می‌شود.

از کجا فالوور بخریم؟

برای انتخاب منبع خریدن فالوور باید اول توجه کنید که سرویس‌دهنده موردنظر حتما فالوور واقعی به شما بدهد. فالوورهای فیک قیمت پایین‌تری دارند اما آسیبی که به صفحه کسب و کارها می‌زنند چندین برابر اختلاف قیمت با فالوور واقعی است. چرا که با توسعه الگوریتم های اینستاگرام خرید فالوور غیر واقعی به صفحه شما صدمه می زند.

معرفی فالووریاب

فالووریاب به آدرس www.Followeryab.com به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات مربوط به فالوور شناخته شده و پیج‌های زیادی با کمک خدمات آن به رشد حداکثری رسیده‌اند. فالووریاب خرید فالوور واقعی را به راحتی امکان‌پذیر کرده و با پنل کاربری آسان و روش کار کاملا تایید شده، از نمونه‌های قدیمی و البته کارآمد برای خرید فالوور به شمار می‌رود. برای استفاده از فالووریاب باید بعد از خرید تعداد مشخص فالوور، به پنل کاربری رفته و پیج های خودتان را در آن اضافه کنید و از افزایش فالوور واقعی و هدفمند لذت ببرید!

خرید فالوور واقعی هدفمند فالووریاب

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =