بهره‌مندی ۴۲ هزار مددجوی یزدی از برنامه امنیت غذایی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: در ۶ ماه ابتدای سال، ۴۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد و برنامه امنیت غذایی و حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، علی رادمان با اشاره به مجموعه فعالیت‌های این نهاد در بخش درمان، بیمه تأمین اجتماعی و تغذیه مددجویان، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی افزود: طی این مدت ۴۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیماران صعب العلاج و بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، هزینه لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات توان‌بخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان، پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری و سرپایی مددجویان، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال در بهبود شرایط زندگی مددجویان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت یک میلیارد تومان برای هزینه‌های درمانی مددجویان در قالب بیماران صعب العلاج و بیمه مکمل، ۴۹۰ میلیون تومان برای تغذیه ۶۰۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و امنیت غذایی ۲۲۰ مادر باردار و شیرده تحت حمایت و همچنین ۷۲۰ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی ۵۵۵ مددجوی مشمول پرداخت شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =