۲ نفر
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
طارمی در خشکسالی/عکس

روزنامه پرتغالی از عدم گلزنی ستاره کشورمان در بازی‌های اخیر تیم پورتو نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بامداد دوشنبه تیم فوتبال پورتو در حالی به مصاف گویمارش خواهد رفت که طارمی در ۵ دیدار گذشته موفق به گلزنی نشده است. البته ستاره کشورمان در بازی قبلی مقابل فیرنسه، پنالتی خود را به «فرانسیسکو کونسیسائو» داد و مورد تمجید رسانه‌ها و سرمربی قرار گرفت. پسرِ سرمربی پورتو نیز به شدت از او قدردانی کرد و کونسیسائو گفت: بازیکن پورتو باید قدردان او باشد. (اینجا بخوانید)

طارمی با این حال در ۵ بازی گذشته نتوانسته برای پورتو گلزنی کند و همین موضوع باعث شده تا تصویر ستاره کشورمان به جلد اصلی روزنامه رکورد برسد. این نشریه چاپ لیسبون به انتقاد از نمایش این روزهای طارمی پرداخت و عملکرد او را به یک خشکسالی تشبیه کرد.

البته رکورد مدعی شد که طارمی تصمیم دارد در بازی پیش رو این طلسم را بشکند و مقابل گویمارش دوباره به روند گلزنی خود بازگردد.فصل گذشته در بازی پورتو مقابل گویمارش، طارمی ۲ گل به ثمر رساند و توانست به بهترین نام گیرد. 

طارمی در خشکسالی/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 10
    پنالتی نباشه طارمی گل زن نیست
  • جواد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    4 0
    انشاالله ک موفق ترعمل کنه و واسه تیم باشگاهیش و بالاخص تیم ملی بدرخشه . ولی چقد قشنگه ک ی بازیکن با تمام ادعاهاش مخلصانه و از صمیم قلب وجود بذاره واسه تیم ملیش . تیم ملی هویت یک بازیکنه . مسی با اون عظمتش واسه تیم ملیش طاقچه بالا نمیذاره .
  • محمدرضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 5
    باید واقع بین میبود و قبول میکرد حرف اسکوچیچو. اگه تاکتیک پذیر بودیم که چهل سال از قهرمانی آسیا و صعود به مرحله خذفی جام جهانی مثل کره و ژاپن باز نمیموندیم.