خودرو گران شد /٢٠٧ اتوماتیک ۴٨٠ میلیون تومان قیمت خورد

با آغاز هفته جاری روند قیمت ها در بازار خودرو دوباره افزایشی شده است و در این مدت خودروهای پراید، پژو و تیبا افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هم زمان با آغاز هفته جاری افزایش قیمت ها در بازار خودرو شدت گرفته است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۳۲ آن از ۱۳۹ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۵۱  آن نیز از ۱۶۳ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۱۶۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۵۶ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس سال نیز از ۲۷۵ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۲۷۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی حال ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند موجود در بازار نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که سمند lx مدل ۱۴۰۰ از ۲۴۵ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۲۴۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خودرو گران شد /٢٠٧ اتوماتیک ۴٨٠ میلیون تومان قیمت خورد

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =