کارگران خدمات شهری، صف نخست جبهه خدمات رسانی شایسته هستند/ دستور ویژه دکتر فتح الهی جهت ساماندهی وضعیت نگهداشت تاسیسات بهداشتی و خدماتی  کمپ پارکها

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از اجرای طرح نگهداشت خدمات، ‌فضای سبز و زیباسازی شهری، کارگران خدمات شهری را صف اول جبهه خدمات رسانی شایسته دانست و از زحمات شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

به گزارش  خبرآنلاین از قشم، دکتر افشار فتح الهی و هیات همراه در این بازدید که با هدف تکریم و ارج نهادن به تلاش های بی وقفه پرسنل خدمات شهری برگزار شد؛ اظهار کرد: نظافت و پاکیزگی محیط عمومی شهر نتیجه زحمات فراوان و طاقت فرسای همکاران خدمات شهری و فضای سبز است.

وی همچنین طرح نگهداشت خدمات، ‌فضای سبز و ‌زیباسازی شهری، شرکت داده شده که ضمن جلب رضایت مندی بسیار خوب شهروندان، چهره شهر را به حالت های استاندارد شهری نزدیک کرده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ضمن گفتگو با نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، به منظور بهبود و ارتقای کیفی خدمات و کمک به اقشار کم درآمد خصوصا پاکبانان خدمات شهری دستورات ویژه ای صادر نمود.

دکتر فتح الهی و هیات همراه همچنین در بازدیدی سرزده به بررسی وضعیت و مشکلات یکی از مجتمع های نیمه کاره در محدوده نخل زرین پرداخته و دستورات ویژه ای جهت تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر قشم حهت بهبود وضعیت سیما و منظر شهری صادر کرد.

براساس این گزارش، در طرح نگهداشت خدمات، فضای سبز و زیباسازی شهر قشم، هر روز نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، با تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه با نظارت مدیران، ناظران و عوامل پیمانکاران مربوطه، اقدام به نظافت، شست و شو، جمع آوری ضایعات، پاک‌سازی زمین های بایر، حذف زوائد فیزیکی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن زباله و سطل های پارکی، جداول و تابلوهای ترافیکی، مرمت پیاده روها و جداول، لکه گیری آسفالت و انجام عملیات کاشت و داشت فضای سبز شهری می کنند.

در این بازدید، دکتر فتح اللهی در طرح پاکسازی محله ای که با حضور ۶۰ تن از کارکنان خدمات شهری در محله نخل زرین قشم انجام شد، روند و چگونگی اجرای این طرح های روزانه را ارزیابی کرد.

بررسی وضعیت حضور در محدوده پروژه نیمه تمام پارک ورزشی پردیس خلیج فارس و کمپ پارک آفتاب ۲ واقع در ساحل جنوبی شهر قشم بخش دیگری از بازدیدهای امروز (دوشنبه ۸ آذرماه) سرپرست منطقه آزاد قشم بود.

دکتر فتح الهی در این بازدید ضمن تاکید بر تعیین اولویت های سرمایه گذاری جزیره، تصریح کرد: تهیه بسته های متنوع سرمایه گذاری جهت استفاده از ظرفیت ها و توان بخش خصوصی و جلب نظر و حضور سرمایه گذاران در پروژه های سازمان منطقه آزاد قشم یکی از اولویت هاست.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر سرعت بخشیدن به روند فعالیت عمرانی جهت تکمیل و ارائه خدمات به قشموندان و گردشگران جزیره تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف، رفع مشکلات و فعال شدن هرچه سریعتر پروژه های نیمه تمام عمرانی و گردشگری در اولویت می باشد.

دکتر فتح الهی همچنین دستورات ویژه ای جهت ساماندهی وضعیت نگهداشت، مراقبت تاسیسات بهداشتی و خدماتی کمپ پارک ها برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران صادر کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =