گلایه نماینده رفسنجان از بودجه استانها / هر کسی که صدایش بلندتر باشد امکانات بیشتری می گیرد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سودهای آنچنانی در نظام بانکی، گفت:‌ بانک‌ها زندگی مردم را مختل کرده‌اند و تولیدکنندگان را به سمت ورشکستگی کشانده‌اند.

 حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار  در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به وزارت نیرو اظهار داشت: درخواست داریم مواد 27 و 28 قانون جامع آب اصلاح شود تا مسأله تأمین آب کشاورزی حل شود چرا که بسیاری از باغات پسته رفسنجان در حال نابودی است.

وی همچنین با اشاره به قیمت خشکبار و مشکلات صادرات آن تصریح کرد: چقدر خشکبار در قالب ارز نیمایی و پیمان‌سپاری ارزی صادر می‌شود؟ این مسأله را استثنا کنید تا مشکلات صادرات خشکبار حل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با بیان اینکه بانک‌ها امروز زندگی مردم را مختل کرده‌اند و تولیدکنندگان را به سمت ورشکستگی سوق داده‌اند تأکید کرد: بانک مرکزی معضل سودهای آنچنانی را حل کند.

جلالی همچنین به مسأله سند آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: این مسأله هنوز حل نشده است و هر کسی که صدایش بلندتر باشد برای شهر و استانش امکاناتی مثل فرودگاه می‌گیرد.

وی افزود: در یک استان سه اورژانس هوایی اختصاص می‌دهند در حالی که یک استان دیگر حتی یک اورژانس هم ندارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت کمک کند تا مسأله سند آمایش سرزمین نهایی شود و توزیع امکانات نیز عادلانه صورت گیرد.

23217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =