۱ نفر
۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
انواع تجهیزات آرایشگاهی چیست؟

از دیرباز آرایشگری و داشتن سالن زیبایی از شغل های پر طرفدار در ایران و جهان بوده است. امروزه نوع آرایش ها و خدمات آرایشی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و برای ارائه خدمات بهتر می بایست از تجهیزات آرایشگاهی متنوعی در سالن خود استفاده کنید.

انواع تجهیزات آرایشگاهی

برای اینکه بتوانید یک سالن عالی و کار آمد داشته باشید باید تمامی ملزومات و تجهیزات آرایشگاهی را در سالن خود جای دهید. این تجهیزات عبارتند از:

  • صندلی آرایشگاهی
  • سرشور
  • دکور آرایشگاهی
  • تخت آرایشگاهی
  • تجهیزات اداری سالن
  • وسایل کاشت و طراحی ناخن
  • و سایر لوازم آرایشگاهی

البته پیش از خرید هرچیزی حتماً بودجه و فضای موجود خود را در نظر بگیرید تا به مشکل نخورید.

  1. صندلی آرایشگاهی

صندلی های آرایشگاهی خود شامل انواع مختلفی هستند که می بایست با توجه به نیاز و نوع خدمات خود آن ها را انتخاب کنید.صندلی ها نقش بسیار مهمی را در تجهیزات آرایشگاهی مردانه و همچنین تجهیزات آرایشگاهی زنانه ایفا میکنند.

در اینجا بخشی از این صندلی ها را به شما معرفی می کنیم تا شما یک خرید صندلی آرایشگاهی خوب را تجربه کنید.

  • صندلی VIP

صندلی VIP معمولا از ظاهر زیباتر و کیفیت بالاتری نسبت به بقیه صندلی ها برخوردار است و برای مشتری های ویژه و عروس ها که مدت زمان زیادی را روی صندلی سپری میکنند مورد استفاده قرار میگیرد.و همچنین قیمت صندلی VIP از مابقی صندلی ها کمی بالاتر است.

  • صندلی میکاپ

در هنگام خرید صندلی میکاپ این نکته را نظر بگیرید که صندلی پشتی راحت و قابل تنظیمی داشته باشد که مشتری بعد از نشستن طولانی دچار مشکل نشود.و همچنین دارای زیر سری باشد تا علاوه بر تسلط بیشتر بر صورت مشتری آنان دچار گردن درد نشوند.

  • صندلی برقی

صندلی های برقی صندلی هایی هستند که معمولا دارای دو موتور در قسمت پشتی و زیر پایی خود هستند و یک ریموت جهت تنظیم درجه بندی آنها دارند که به راحتی و بدون زحمت خاصی صندلی را متناسب با نیاز خود تغییر حالت دهید.

  • صندلی طرح برقی

این صندلی ها با ظاهری شبیه به صندلی برقی طراحی میشوند با این تفاوت که پشتی صندلی طرح برقی به صورت دستی و به وسیله جکی که در زیر آنها تعبیه شده است تنظیم میشوند.

  • صندلی تابوره

صندلی تابوره معمولا برای استادکارها طراحی و تولید میشوند و در تمامی سالن های زیبایی مردانه و سالن های زیبایی زنانه کاربرد دارند. این صندلی ها معمولا دارای پایه های چرخدار پنج پر برای راحتی بیشتر استادکار میباشند تا آنان به راحتی در سالن خود جا به جا شوند.

  • صندلی تاتو

صندلی های تاتو که امروزه در تمام سالن های زیبایی وجود دارد و جزو تجهیزات آرایشگاهی مهم محسوب میشوند باید جای دست و جای پای قابل تنظیم داشته باشند تا استاد کار به راحتی بتواند خدمات خود را ارائه دهد.

  • صندلی کوپ و کوتاهی

صندلی و کوپ و کوتاهی علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و آرگونومی مناسب باید جوری طراحی شود تا آرایشگر بتواند به راحتی به تمام نقاط سر مشتری دسترسی داشته باشد.

  • صندلی اصلاح کودک

همانطور که میدانید بسیاری از کودکان از رفتن به آرایشگاه امتناع میکنند و والدین آنها برای کوتاهی موهایشان دچار مشکل میشوند.شما با انتخاب یک صندلی اصلاح کودک زیبا، چشم نواز و راحت این مشکل را برای خانواده ها هموار کنید.

  1. سرشور

سرشور ها معمولا دارای دو نوع سرشور ایستاده و سرشور مبله تولید میشوند و کاسه های آن ها ثابت و متحرک هستند.کاسه ی سرشور متحرک قابل تنظیم میباشد تا مشتریان هنگام شست و شوی سر احساس راحت تری داشته باشند.یک سرشور مناسب باید دارای زیر گردنی یا کاشن باشد تا سر مشتری روی کاسه آن به شکل بهتری قرار بگیرد. جهت خرید سرشور از سالن ما به لینک https://www.salonema.com/product-category/hairdressing-salon/ مراجعه فرمایید.

تجهیزات آرایشگاه

  1. دکور آرایشگاهی

دکور آرایشگاهی را آینه ، استند، کنسول، پارتیشن و فایل ها تشکیل میدهند که نوع و ظاهر آنها تاثیر بسزایی روی زیبایی و جلوه بصری سالن شما میگذارد. در هنگام خرید دکور آرایشگاهی حتما فضای موجود و میزان وسایل خود را در نظر بگیرید تا از شلوغی بیش از حد سالن جلوگیری کنید و وسایلتان مرتب و منظم و در عین حال در دسترستان باشند.

  1. تخت آرایشگاهی

به طور کلی تخت آرایشگاهی به سه نوع تخت اپیلاسیون، تخت ماساژ و تخت چند منظوره تقسیم میشوند.

  • تخت اپیلاسیون

سایز، میزان راحتی، و رویه تخت اپیلاسیون سه اصل مهمی است که در هنگام خرید تخت اپیلاسیون میبایست در نظر بگیرید. چرا که تخت باید به گونه ای باشد که تمامی بدن افراد با هر ابعادی را در بر بگیرد، در طولانی مدت باعث خستگی فرد نشود و همچنین در صورت ایجاد لکه و وجود چسب و موم روی آن به راحتی پاک شود که در این صورت علی رغم اینکه قیمت تخت اپیلاسیون پارچه ای کم تر است، تخت های چرمی مناسب تر هستند.

  • تخت ماساژ

تخت ماساژ که جزو تجهیزات آرایشگاهی مهم میباشند در دو نوع ثابت و تاشو(پرتابل) در بازار وجود دارند. تخت های ثابت مناسب سالن های زیبایی و مراکز ماساژ درمانی و فیزیوتراپی و تخت های تاشو که قابل حمل هستند برای ارائه خدمات سیار در منازل مورد استفاده قرار میگیرند.

تخت های تاشو به نسبت تخت های ثابت سبک تر و کوچکتر هستند تا به راحتی بتوان آنها جا به جا کرد.

یک تخت ماساژ مناسب باید دارای پایه و پشتی قابل تنظیم، تشک مناسب، سوراخ صورت، کیف تخت و…. باشد.

  • تخت چند منظوره

تخت های چند منظوره تمام نیاز های یک سالن دار مانند خدمات ماساژ، اپیلاسیون و… برآورده میکند. و تمام مشخصات یک تخت مناسب مانند ابعاد متناسب، جای صورت، پشتی قابل تنظیم، تشک مناسب و…. را دارا است.

  1. تجهیزات اداری سالن

در ابتدای ورود به یک سالن زیبایی اولین چیزی که نگاه مشتریان را به خود جذب میکند تجهیزات اداری سالن مانند صندلی انتظار، میز آرایشگاهی ، صندلی مدیریتی و میز مدیریتی میباشد.

  1. وسایل کاشت و طراحی ناخن

امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی خدمات طراحی ناخن ارائه میشود و سالن داران وسایل مورد نیاز آن را به تجهیزات آرایشگاهی خود اضافه کرده اند.

تجهیزات آرایشگاهی

  1. سایر لوازم آرایشگاهی

سایر لوازم آرایشگاهی شامل وسایلی چون پایه سشوار، ترولی، دستگاه اپیلاسیون، دستگاه استریل، دستگاه اوزون تراپی، دستگاه بخور، دستگاه پارافین تراپی، دستگاه تاتو، دستگاه لوپ، دستگاه لیزر، دستگاه موخوره و رینگ لایت و… میباشد.

ما در اینجا مهمترین ابزار و تجهیزات آرایشگاهی به شما معرفی کردیم تا بتوانیم خریدی راحت و آزادانه را تجربه کنید.

فروشگاه salonema.com مجموعه از بهترین و مناسب ترین تجهیزات آرایشگاهی را برای شما فراهم و تولید کرده است تا برای تجهیز سالن زیبایی خود بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت تجهیزات آرایشگاهی با شماره تلفن های موجود در وبسایت سالنِ ما تماس حاصل نمایید.

سالنِ ما سالنِ شماست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =