۲ نفر
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
قیمت سازه ال اس اف سال 1400

در ابتدا به معرفی ال اس اف می پردازیم. ال اس اف از جنس فولاد است که در چندین مرحله و در کارخانجات سبک سازی می شود که به اصطلاح فولاد سبک سازی شده نیز در بازار معروف است. این سازه به دلیل جنس فولادی که دارد بسیار مستحکم است و در مناطق زلزله خیز زیاد استفاده می شود.

 این سازه به عنوان چهارچوب کلی در ویلا پیش ساخته و کانکس های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. کانکس های فلزی در مواردی چون اتاق نگهبانی ، سرایداری ، اسکان موقت ، زلزله زدگان و ... کاربرد دارند. آوید چوب در نمونه کارهای خود کانکس چوبی نیز موجود دارد. این سازه ها ظاهری چوبی دارند که دقیقا همانند ویلا چوبی است. همینطور سرویس بهداشتی و دیگر امکانات را نیز دارا می باشد و به عنوان یک خانه و یا ویلا قابل استفاده است. البته مزایای این نوع سازه ها از این موارد بیشتر است. به عنوان مثال برای ساخت این نوع سازه های پیش ساخته ی چوبی نیازی به اجرای شناژ نیست و روی زمین خاکی نیز قابل اجراست. از دیگر مزیت های کانکس چوبی آماده قابلیت جابجایی آن است. بعد از ساخت کانکس چوبی آماده با جرثقیل های مخصوص به زمین مورد نظر منتقل می شود و در آنجا بدون نیاز به پی بتنی روی زمین گذاشته می شود.

نرم افزار طراحی ال اس اف

ال اس اف را با نرم افزار های معماری و عمران نیز قابل طراحی است ولی شرکت آوید چوب از نرم افزار تخصصی طراحی سازه های پیش ساخته علل خصوص ال اس اف استفاده می نماید. برای راهنمایی و دانلود نرم افزار های تخصصی طراحی می توانید به سایت رسمی آوید چوب مراجعه و از طریق لینک دانلود مستقیم آن ها را دریافت نمائید.

قیمت سازه ال اس اف سال 1400

تولید ال اس اف

ساخت و تولید ال اس اف اوایل در خارج از کشور فقط انجام می شد و از مرز های کشور به ایران وارد می شد. امروزه همواره کارخانجات تولید ال اس اف در ایران نیز شکل گرفته و تولیدات ال اس اف به طور داخلی در حال انجام است. ال اس اف در خانه پیش ساخته هایی که به قیمت کم ساخته می شوند و اصطلاحا به آن ها اقتصادی گفته می شود استفاده می شوند چون هم قیمت کم تری نسبت به چوب یا متریال دیگر دارند و هم از مقاومت بالایی برخوردارند و هم از لحاظ وزنی جرم کم تری دارند و همینطور حجم کمتری را به عنوان ستون اشغال می کنند.

قیمت سازه ال اس اف سال 1400

معایب سازه ال اس اف

سازه ال اس اف در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. ال اس اف به خودی خود قیمت بالایی ندارد ولی به دلیل وارداتی بودن و کمبود کارخانجات تولیدی بی دلیل قیمت گرفته و گاهی سخت می شود به دست آورد. در مناطق خیلی مرطوب و شرجی ال اس اف خیلی گزینه ی مناسبی نمی باشد و پیشنهاد ما سازه ی تمام چوب است. زیرا هم عمر بالاتری دارد و هم زیبایی را دو چندان می کند و در کل انتخاب هوشمندانه ای است. البته از لحاظ قیمتی کمی از ال اس اف بالاتر است ولی دلیل بر این نمی شود که گران باشد. زیرا در ازای قیمت بالاتر زیبایی و خدمت بالاتری به ساکنین سازه ارائه می دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =