۰ نفر
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
سهم طراحی سکوها در دربی 50-50 شد

در نشست هماهنگی پیش از دربی 97 باحضور عوامل دو تیم و مسئولان اجرایی برگزاری بازی تصمیماتی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  نشست هماهنگی پیش از دیدار دربی 97 پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز (جمعه) به ریاست داود رفعتی ناظر مسابقه، حاتم بک‌پور ناظر داوری، نماینده فدراسیون و همینطور سایر مسئولان اجرایی این بازی و نمایندگان دو باشگاه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در جریان این نشست، تاکید شد که این بازی طبق مصوبه صورت گرفته در جلسه شورای تامین و با نظر وزارت بهداشت، بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد اما استفاده از سکوها برای طرح‌های هواداران و طرح‌های موزاییکی برای دو تیم یکسان و به صورت پنجاه، پنجاه خواهد بود.

در این نشست، صحبت‌های زیادی از سوی مسوولان برگزاری انجام شد تا از ورود افراد متفرقه به ورزشگاه جلوگیری شود و هر تیم سهمیه میهمانان خاص خودش را خواهد داشت و غیر از آن، از ورود افراد دیگر به ورزشگاه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

در این جلسه، مقرر شد تیم پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز رنگ و برای دروازه‌بان لباس مشکی و تیم استقلال با لباس‌های یکدست آبی و دروازه‌بان با لباس زرد رنگ به زمین وارد شوند.

بر همین اساس، نماینده ایفمارک نیز در زمان برگزاری بازی در ورزشگاه حضور خواهد داشت و پس از پایان بازی، طبق مقررات از هر تیم، دو بازیکن مورد تست دوپینگ قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه آزادی به قضاوت موعود بنیادی‌فر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آمار باورنکردنی کریستیانو رونالدو؛ فوق‌ستاره 800 گله شد/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =