۱ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
طراحی وب سایت کجا سفارش بدم؟

اگر برای طراحی وب سایت به صورت تخصصی و اختصاصی به دنبال مرکزی معتبر هستید، پیشنهاد ما وب و سئو است. طراحی مطابق با نیاز و سلیقه شما با بروزترین ساختار فنی در این مجموعه انجام می گردد.

شما باید مرکزی را برای سفارش طراحی سایت انتخاب نمایید که طراحی زیبا را برای انواع سایت داینامیک و استاتیک با مناسب ترین قیمت انجام دهد و خدمات پشتیبانی و بهینه سازی وب سایت را به صورت حرفه ای برای شما انجام دهد.

وب و سئو خدمات طراحی اپلیکیشن حرفه ای، تولید انواع نرم افزارهای اداری و تجاری و سئو و بهینه سازی وب سایت های مختلف را نیز انجام می دهد. برای انتخاب شرکتی جهت طراحی سایت، شرکتی که خدمات تکمیلی نظیر سئو و بهینه سازی وب سایت را نیز ارائه می دهد، انتخاب نمایید.

برای سفارش طراحی وب سایت چه کنیم؟

برای درخواست و سفارش وب سایت بایستی مراحل متعدد دقیق و بر مبنای اهداف انجام شود. در این راستا شخص سفارش دهنده باید اطلاعات کافی در مورد وب سایت مورد نیاز خود را به واحد طراح تحویل دهد. از این رو اولین گام برای تولید و راه اندازی وب سایت، تعیین اهداف از طراحی وب سایت است. باید نوع وب سایت در مراحل اولیه مشخص شود، وب سایت ها در زمینه های مختلف اداری، تجاری، پزشکی، شرکتی و ... هر یک طراحی مختصص خود را دارند.

همچنین برای طراحی سایت نیاز به تولید محتوای تخصصی است. برخی از سفارش دهندگان وب سایت خود اقدام به ورود اطلاعات لازم به وب سایت از طریق پنل های مدیریت می نمایند، با این وجود شرکت های طراحی سایت نیز اقدام به تولید محتوای تخصصی بسته به سفارش و نیاز مشتریان می نمایند.

برای سفارش طراحی وب سایت، پیشنهاد ما انتخاب یک شرکت معتبر در این زمینه می باشد!

انواع طراحی سایت چگونه است؟

وب سایت ها برای طراحی در دسته بندی گوناگون قرار می گیرند، به عنوان مثال می توان سایت ها را به دو دسته فروشگاهی و غیر فروشگاهی تقسیم نمود. از لحاظ موضوع کاربردی نیز وب سایت ها می تواند به دسته های شرکتی، آموزشی و شخصی و ... دسته بندی شوند. هر یک از این دسته ها نیازمند طراحی خاص بوده و باید متناسب با نوع وب سایت، تولید و طراحی وب سایت برای مخاطبان انجام گردد. از مهم ترین فاکتورها برای طراحی سایت که بایستی توسط طراح رعایت شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وب سایت UI (User Interface Design) مناسب داشته باشد، رابط کاربری مناسب و شیک می تواند در جلب توجه کاربران و ترغیب آن ها به استفاده از خدمات وب سایت مناسب باشد.
  • وب سایت UX (user experience) مناسبی داشته باشد، این امر به معنای تجربه کاربری است. یعنی کاربر در استفاده از خدمات وب سایت بدون پیچیدگی و دشواری خاص به بهترین نحو از امکانات وب سایت بهره گیرد.
  • وب سایت سرعت مناسبی داشته باشد، اگر وب سایت کند باشد، کاربر پسند نبوده و سریعا کاربران بدون استفاده از خدمات سایت از آن خارج می شوند. بهینه سازی سایت از لحاظ سرعت نیازمند به کار بردن برنامه نویس مجرب در این زمینه می باشد.
  • باید وب سایت ریسپانسیو باشد. ریسپانسیو بودن وب سایت به این معناست که بخوبی در دستگاه های مختلف نظیر موبایل، تبلت و ... سایت بارگذاری شود. این گزینه به دلیل آن که اکثر کاربران سایت از طریق تلفن های هوشمند به آن وصل می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

سفارش طراحی سایت

راستی هزینه طراحی سایت چگونه است؟!

برای تعیین هزینه طراحی سایت، فاکتورهای مختلفی موثر می باشد که در هنگام سفارش بایستی مورد توجه قرار گیرند. اولین فاکتور نوع وب سایت است، هزینه طراحی برای وب سایت های شرکتی، فروشگاهی و شخصی کاملا متفاوت است، زیرا هر یک امکانات و شرایط مخصوص به خود را دارند. حتی در نوع وب سایت ارائه شده نیز می توان درجه بندی به صورت برنزی، نقره ای و طلایی و دسته بندی های دیگر را بر اساس امکانات ارائه شده در نظر گرفت که بر هزینه نهایی طراحی بسیار موثر می باشد.

ساختار و قالب وب سایت نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه نهایی طراحی به حساب می آید. اگر از قالب های آماده برای وب سایت استفاده شود، هزینه نهایی پایین تر است، این در حالی است که در طراحی سفارشی هزینه بالاتر می باشد. هیچ گاه قالب های آماده زیبایی و کارایی یک وب سایت سفارشی و اختصاصی را ندارند.

شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و راه اندازی سایت بنابر سفارش مشتریان می نمایند، که تعرفه و هزینه متفاوتی را برای این امر طلب می کنند. شما شرکتی را که بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب برای طراحی سایت ارائه می دهد، انتخاب نمایید.

برای طراحی و سفارش وب سایت کاربرپسند خود وب و سئو را انتخاب نمایید!

برای سفارش و طراحی سایت با هزینه و قیمت مناسب می توانید از خدمات وب سایت وب و سئو بهره گیرید، جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۵۲۹۵۱۲ تماس گرفته و اطلاعات بیشتر را کسب نمایید. خدمات ارائه شده در وب و سئو به صورت کشوری بوده و این مجموعه از این لحاظ محدودیتی ندارد.

با سفارش طراحی سایت در یک مرکز معتبر، کسب و کار خود را رونق بخشید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =