۰ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس در دسامبر ۲۰۱۷ ایجاد شد و از همان ابتدا در جهت ارائه خدمات به همه کاربران به ویژه کاربران کشور های تحت تحریم قدم برداشت؛ کوینکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که در کشور ایران از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

صرافی کوینکس در دسامبر ۲۰۱۷ ایجاد شد و از همان ابتدا در جهت ارائه خدمات به همه کاربران به ویژه کاربران کشور های تحت تحریم قدم برداشت؛ کوینکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که در کشور ایران از محبوبیت فراوانی برخوردار است. این صرافی دارای امکانات مختلفی از جمله آپشن های کامل ترید و استیک است؛ صرافی کوینکس دارای یک ارز اختصاصی نیز به نام CET است که دارندگان آن از ۵۰ درصد تخفیف درhttps://tahlilfarda.com/coinex/ کارمزد معاملات بهره می برند؛ کوینکس از جفت ارز های زیادی پشتیبانی می کند و از نقدینگی زیادی بهره می برد؛ در کنار این موارد یک کیف پول اختصاصی به نام viawallet این صرافی را از سایر صرافی ها متمایز می کند.  

ویژگی های صرافی کوینکس

کیف پول اختصاصی

همان طور که گفته شد، صرافی کوینکس دارای یک کیف پول اختصاصی است؛ این کیف پول دارای قابلیت دریافت و ارسال انواع ارز های دیجیتال است و بیش از صد ها ارز را پشتیبانی می کند.

زنجیره هوشمند

زنجیره هوشمند صرافی کوینکس طبق پروتکل اثبات سهام ایجاد شده‌است؛ این زنجیره غیرمتمرکز و کارآمد است و می توانید با آن برنامه غیرمتمرکز خود را بسازید.

کوینکس چیست؟

پایدار و امن

ثبت نام کوینکس با  تیم فنی برتر متخصص، حفظ امنیت به صورت همه جانبه و موتورهای پرسرعت ویژه، ثبات و همزمانی تمام سفارش ها را تضمین می کند.  

حرفه‌ای و قانونی

کوینکس دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه است که افراد آن سابقه سال های فعالیت در بلاک چین را دارا می باشند، این گروه گواهینامه های امنیتی مختلفی را نیز کسب کرده است.

کاربر محور

یکی از ویژگی های برتر این صرافی کاربر محور بودن آن می باشد، این صرافی دارای رابط کاربری بسیار کاربردی و روانی است؛ که حداکثر کارایی را برای کاربران به ارمغان می آورد.جهت ثبت نام در صرافی کوینکس کلیک کنید.

کوینکس چیست؟

استخر استخراج

استخر استخراج یک ویژگی  فراگیر است ViaBtc برای کاربران در بیشتر از ۱۳۰ کشور جهان خدمات استخراج ارزهای دیجیتال را فراهم می کند.  

پشتیبانی

صرافی کوینکس به صورت ۲۴ ساعته درتمام روز های هفته به صورت گفتگوی آنلاین، تیکت و ایمیل به پاسخ دهی به کاربران می پردازد.

CET

ای صرافی دارای یک ارز اختصاصی به نام CET است، که دارندگان آن با هزینه کم تری به پرداخت کارمزد ها می پردازند.

درخواست اضافه کردن کوین

کاربران در این بخش می توانند، تقاضای لیست شدن کوین های جدیدی را به کوینکس ارائه دهند.

414 ارز

این صرافی از تعداد ۴۱۴ ارز پشتیبانی می کند؛ روز به روز بر تعداد این ارز ها افزوده می شود؛ ارز های موجود در صرافی کوینکس در دسته بندی های مختلفی از جمله nft, متاورس و ... قرار دارند.

 مشخصات صرافی کوینکس

شبکه اجتماعی

کوینکس حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف دارد؛ یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن، راه اندازی صفحه و گروه هایی برای مردم هر کشور به صورت جداگانه است.

فیلتر شدن

سر انجام این صرافی در مهرماه امسال دچار تحریم از سمت ایران شد، این صرافی در بیانیه ای خود را بی گناه خواند و گفت که هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =