پارسیس، تولید کننده مفتول مسوار، توری پرسی و جوشی

صنایع مفتولی، همانطور که از نام آن پیداست مربوط به صنعت فولاد وآهن است. تمام محصولاتی که بر پایه ی فولاد و آهن، به منظور کاربردهای متفاوت ساخته و به بازار، تحت عنوان صنایع مفتولی عرضه می گردند.

کاربرد صنایع مفتولی را می توان به وضوح در صنایع مختلفی از قبیل صنعت ساختمان سازی، راه سازی، راه آهن، خودرو سازی، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی و بسیاری از موارد دیگر مشاهده نمود.

مفتول مسوار، توری پرسی، توری جوشی، توری پرسی گالوانیزه، توری جوشی رولی، مفتول مسوار شاخه ایی، مفتول مسوار کلاف و فنس پرسی به منظور ساخت انواع محصولات، تحت عنوان  صنایع مفتولی مورد استفاده قرار می گیرند.

صنایع مفتولی پارسیس، یکی از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده مفتول مسوار، توری پرسی و توری جوشی است که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، دست به ساخت انواع مفتول مسوار شاخه ایی و کلاف در سایزهای استاندار و کیفیت جهانی زده است.

حال اجازه دهید در مورد محصولات پارسیس بیشتر صحبت کنیم تا بتوانیم راهنمای خوبی در جهت خرید انواع محصولات صنایع مفتولی همچون خرید مفتول مسوار، خرید توری پرسی و خرید توری جوشی باشیم. و در نهایت در مورد قیمت مفتول مسوار، قیمت توری جوشی و قیمت توری پرسی سخن به میان می آوریم که بتوانید جهت خرید باکیفیت و مناسب اقدامات لازم را به عمل آورید، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مفتول مسوار چیست و انواع آن کدامند؟

پارسیس، تولید کننده مفتول مسوار، توری پرسی و جوشی

سیم مفتول مسوار، در دو نوع مفتول مسوار شاخه ایی و مفتول مسوار کلاف در صنایع مفتولی پارسیس تولید و عرضه می گردد. قطر مربوط به سیم هایی که براثر فرآیند کشش به وجود می آید، بر اساس استانداردهای تعریف شده ی جهانی می باشد. اما این قطرها بر اساس نیاز مشتریان قابل سفارشی سازی می باشد.

قیمت مفتول مسوار شاخه ایی، بر اساس وزن آن محاسبه می شود، چرا که طبق خواسته ی مشتریان طول مفتول مسوار شاخه ایی قابل تغییر است.

قیمت مفتول مسوار کلاف، هم بر اساس وزن آن محاسبه می شود، مقدار وزن هر کلاف را می توان با توجه به نیاز مشتری تنظیم و آماده سازی کرد.

از انواع رایج سیم مسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم مفتول مسی بریلیم.
  • سیم مفتول آلیاژ مس.
  • سیم مفتول آلومینیومی با روکش مس.
  • سیم فولادی با روکش مس.
  • نیکل مس و سیم مسی نیکل اندود.
  • سیم مسی بسیار رسانا بدون اکسیژن.
  • سیم مسی با روکش تیتانیوم.

توری پرسی چیست و انواع آن کدامند؟ 

پارسیس، تولید کننده مفتول مسوار، توری پرسی و جوشی

توری پرسی، که به آن توری چین دار هم می گویند، از سیم آهنی کربنی، توری پرسی گالوانیزه، سیم فولادی ضد زنگ و یا سیم مسی ساخته می شود. همه سیم های توری پرسی را قبل از قالب گیری، چین دار می کنند، سپس آن ها را به هم می بافند.

تنوع موادی که برای ساخت توری پرسی استفاده می شود، قطر مفتول و الگوهای بافت موجود آن، باعث شده است که این محصولات مش پرسی را در بسیاری از صنایع کاربردی گرداند.

روش های مختلفی برای بافت در توری های پرسی وجود دارد که می توانیم به بافت هایی همچون: بافت چین دار دوبل برای توری پرسی، چین دار تک میانی، پین دارد دوبل میانی و چین دار قفلی اشاره کنیم که قیمت توری پرسی در انواع بافت ها متفاوت است.

روش های بافت: چین دار دوبل، چین دار تک میانی، چین دار دوبل میانی و چین دار قفلی.

مش پرسی در انواع متریال های نام برده شده در بالا با قطر، عرض، طول و بافت  موجود است و می توان آن را با توجه به برنامه ها و نیازهای پروژه به ورق های مخصوص برش داد.

توری پرسی از پیش چین شده از قطرهای سیمی از ۱.۵ میلی متر تا ۶ میلی متر ساخته شده می شوند. می توان از آن برای پنجره ها، پارتیشن ها، تفت دادن گوشت و آرد الک کردن یا صفحه های معدن استفاده کرد.

در فرآیند پیش چین، سیم ابتدا در ماشین‌های دقیق با استفاده از قالب‌های چرخشی که فاصله سیم‌ها را دقیقاً مشخص می‌کند، تشکیل می‌شود. این تضمین می کند که سیم ها در تقاطع ها محکم به هم قفل شده اند. سپس سیم های از پیش فشرده شده در ماشین های مونتاژ صفحه نمایش سفارشی (بافندگی) مونتاژ می شوند.

هنگامی که بخواهید منطقه باز مهمی را حصارکشی نمایید، چین های اضافی بین تقاطع ها بافت سفت تری را ایجاد می کنند و قفل و سفتی را برای سیم های سبک در رابطه با دهانه های بزرگ ایجاد می کنند.

توری به دلیل فرآیند چین خوردگی دارای دهانه های بسیار دقیق و ثابتی است و پس از چین خوردگی بافته می شود. معمولاً برای صفحه‌های ارتعاشی و بسیاری از برنامه‌های کاربردی دیگر که در آن اندازه ‌بندی حیاتی است، ترجیح داده می‌شود.

توری جوشی چیست و انواع آن کدامند؟ 

توری جوشی مجموعه ای از مفتول های فولادی است که با استفاده از یکی از چندین تکنیک جوشکاری، که معمولاً جوشکاری TIG و نقطه ای است، در سطوح مقطع سیم، جوش داده می شود. از آنجایی که برای تولید توری جوشی، سیم‌ها تحت یک فرآیند جوشکاری کامل قرار می‌گیرند، اندازه شبکه های توری غیرقابل تغییر می باشد. اما اندازه ی شبکه های توری را می توان در صنایع مفتولی پارسیس به صورت مطابق درخواست مشتریان تولید نمود.

توری های جوشی در انواع، توری جوشی رولی و توری جوشی برگی می باشند. این توری های جوشی با متریال های مختلفی از قبیل: آهن، اسید شور، فولاد و گالوانیزه تولید و عرضه می گردند.

توری جوشی رولی، نوعی از توری جوشی است که به صورت رول شده به فروش می رسد و قیمت توری جوشی رولی بر اساس هر رول محاسبه می گردد.

توری جوشی برگی، نوعی توری جوشی است که به صورت برگی یا ورقه ایی تولید می گردد. قیمت توری جوشی برگی هم بر اساس هر برگ یا ورق مورد محاسبه قرار می گیرد.

کاربردهای توری جوشی

مصارف متداول توری جوشی یا مش های فولادی عبارتند از: پانل های حصارکشی، پارتیشن های سیمی، پانل های ظروف سیمی، سبدهای سیمی، قفس حیوانات، محوطه سازی، صفحه نمایش، پانل های امنیتی، قفسه بندی، علائم، راه پله ها/آج ها، تله های ماهیگیری و تقویت بتنی.

سخن آخر

شرکت صنایع مفتولی پارسیس، با نیم قرن تجربه در زمینه ی تولید انواع سیم خاردار، توری های فلزی، پرسی، جوشی، گابیون، حصاری، گالوانیزه و مفتول مسوار آماده ی پاسخگویی به سوالات و نیازهای شماست. برای ارتباط با کارشناسان متخصص فقط کافی است با شماره تلفن های ۰۲۱۳۳۹۳۹۸۶۱  و ۰۲۱۳۳۹۸۳۷۲۴ تماس حاصل نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =