معرفی ۵۵ ملک مازاد ادارات و دستگاه‌های دولتی استان یزد

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گفت: تاکنون مجوز فروش ۴۳ ملک اداری به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، علی نمازی با اشاره به برنامه دولت برای فروش اموال منقول و غیرمنقول ادارات دولتی گفت: کارگروه مربوط به این اقدام از دو سال پیش در استان آغاز به کار کرده و تاکنون ۵۵ ملک از طرف ۱۴ دستگاه به ارزش ۳۹۰ میلیارد تومان به این کارگروه معرفی شده است.وی افزود: تاکنون مجوز فروش ۴۳ ملک به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان صادر شده و ۱۲ ملک به ارزش ۲۰ میلیارد تومان نیز در حال پیگیری است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان تصریح کرد: ۱۶ ملک به ارزش ۳۳ میلیارد تومان فروخته شده و مبلغ فروخته شده به حساب این اداره واریز شده است.

نمازی ادامه داد: بیشتر این املاک مربوط به استانداری، اقتصاد و دارایی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ثبت اسناد، بهزیستی و میراث فرهنگی است.

 علی نمازی در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ نیز از پرداخت تسهیلات به طرح‌های کارآفرینی، ایجادی و توسعه‌ای خبر داد و گفت: منابع تسهیلات در سطح کشور حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان است که سهم استان یزد هم سه درصد با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات به فعالیت و محل اجرای طرح بستگی دارد، افزود: نرخ تسهیلات ۴ تا ۶ درصد بوده و دوره بازپرداخت برای طرح‌های سرمایه در گردش یک ساله و برای طرح‌های توسعه‌ای و تکمیلی حداکثر هفت سال با دو سال تنفس است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ادامه داد: هشت دستگاه استانی اعم از اداره صمت، جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه ای، پارک علم و فن آوری، تعاون، کار، رفاه اجتماعی و بهزیستی خواستار دریافت این تسهیلات شده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =