۱ نفر
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
راهنمای خرید نرم افزار CRM

این روزها کسب و کارهای مختلف شکل و شمایل متفاوتی به خود گرفته‌اند. توسعه بخش‌ها و دپارتمان‌های هر کسب و کار مدیریت سخت گیرانه‌تری می‌طلبد. تمام کسب و کارهای مختلف نیز در افزایش فروش فعالیت می‌کنند. مشاغل مختلف برای موفقیت و پیشرفت در عرصه کاری خود به ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند با به کارگیری آن‌ها فروش خود را افزایش دهند.

این روزها کسب و کارهای مختلف شکل و شمایل متفاوتی به خود گرفته‌اند. توسعه بخش‌ها و دپارتمان‌های هر کسب و کار مدیریت سخت گیرانه‌تری می‌طلبد. تمام کسب و کارهای مختلف نیز در افزایش فروش فعالیت می‌کنند. مشاغل مختلف برای موفقیت و پیشرفت در عرصه کاری خود به ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند با به کارگیری آن‌ها فروش خود را افزایش دهند. این مسئله در دنیای رقابتی امروز اهمیت زیادی برای کسب و کارهای مختلف دارد. اگر شما صاحب یا مدیر کسب و کاری هستید که دائما با مشتریان خود سر و کار دارید، احتمالا با خرید CRM آشنا هستید. هیچ فرقی نمی‌کند که شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید یا کسب و کار شما چقدر کوچک یا بزرگ است. مسئله  آنجا است که برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود باید به فکر خرید CRM باشید.

خرید نرم افزار CRM فارسی

نرم افزارهای سی آر ام بسیاری وجود دارند که باید هنگام خرید آن‌ها فاکتورهای بسیاری را مد نظر قرار دهید تا به انتخاب درستی برسید و عملکرد بهینه را در تعامل با مشتریان خود ممکن سازید. اما قبل از این که در مورد خرید CRM صحبت کنیم بهتر است با این نرم افزار بهتر و بیشتر آشنا شوید. سی آر ام در واقع رویکردی است که کسب و کارهای مختلف می‌توانند بر مبنای آن ارتباط خود را با مشتریان ارتقاء بخشیده و با سرعت بیشتری مشتری جدید جذب کنند. این نرم افزار یک استراتژی راهبردی است که به عنوان اصلی‌ترین ابزار مدیریت ارتباط و فرآیند فروش، بازاریابی و خدمات مشتری برای همگام و همسو کردن فعالیت‌های شرکت‌ها اتخاذ می‌گردد.

اگر از دیدگاه تکنولوژی، سی آر ام را بررسی کنیم به وسیله‌ای می‌رسیم که از آن برای ارتباط بهتر با مشتری و ثبت گزارش این تعامل استفاده می‌شود. خرید CRM به شرکت‌های مختلف کمک می‌کند که تمام اهداف، فعالیت‌ها، سیاست‌های کاری، دپارتمان‌ها و تیم‌های مختلف را در یک پلتفرم پکپارچه داشته باشند. ساده‌تر بگوییم، شرکت‌های مختلف از طریق راه‌های ارتباطی مختلف از جمله ایمیل، تلفن، چت آنلاین و غیره با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. اگر این شرکت‌ها از سی آر ام استفاده کنند، تمام راه‌های ارتباطی را یکپارچه می‌سازنند. به این ترتیب هیچ فرقی نمی‌کند که مشتری از کدام راه ارتباط برقرار کند، مهم آن است که با استفاده از این نرم افزار، شرکت‌ها دائما در دسترس هستند.

قطعا وقتی تصویر شفافی از کسب و کار خود داشته باشید، با نظم و سرعت بیشتری امور مشتری را پیگیری کنید، تمام بخش‌های شرکت را در کنترل خود داشته باشید، برای رسیدگی به امور به افراد وابستگی نداشته باشید، فروش بیشتر و در نتیجه رشد قابل توجهی در کسب و کار خود خواهید داشت. این هدف تنها زمانی تحقق می‌یابد که خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی نرم افزار CRM را انجام داده باشید. حال که با نرم افزار سی آر ام و تاثیر آن بر کسب و کارهای مختلف آشنا شدید، وقت آن رسیده است که سی آر ام مناسب با کسب و کار خود را خرید کنید. اگر شما به عنوان صاحب یا مدیر یک شرکت در تلاش هستید که ارتباط خود را با مشتری ارتقاء دهید، می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. راهنمای خرید سی آر ام به شما کمک می‌کند که بهترین نرم افزار را مطابق با نیاز کسب و کار خود خرید کنید.

راهنمای خرید نرم افزار CRM

نکات مهم هنگام خرید CRM

همان طور که گفتیم صدها نرم افزار CRM در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. از طرفی اکثر این نرم افزارها مشابه هم هستند و این موضوع انتخاب را کمی دشوار می‌سازد. قبل از خرید باید سی آر ام را ارزیابی کنید و باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید. برای این که بتوانید در کسب و کار خود موفق شده و به رشد برسید، بدون در نظر داشتن ابعاد مجموعه، باید مشتریان خود را مدیریت کرده و اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها داشته باشید. برای این منظور دیگر پوشه‌های پر از کاغذ یا ایمیل برای پیگیری چگونگی تعامل با مشتری عملا بی‌فایده است. در واقع زمان آن رسیده است که با خرید CRM به اوضاع مدیریتی و ارتباطی خود سامان داده و استراتژی‌های اصولی را پیاده سازی کنید. البته باید قبل از خرید نرم افزار سی آر ام نکات مهم زیر را در نظر بگیرید.

  • از خرید نرم افزار پیچیده صرف نظر کنید. هر چه طرح نرم افزار پیچیده‌تر باشد، زمان بیشتری برای یادگیری سیستم جدید نیاز است.
  • باید سیستمی را انتخاب کنید که سرمایه گذاری بر روی آن برای آینده شما مفید باشد. هر چه نرم افزار انعطاف‌پذیرتر و قابل توسعه باشد می‌تواند همگام با رشد شرکت رشد کرده و سرمایه و زمان شما را مدیریت کند.
  • اگر بتوانید در هر نقطه و مکانی که هستید به داده‌ها دسترسی پیدا کنید، دیگر لزومی ندارد فعالیت خود را به دفتر کار و شرکت محدود کنید. انعطاف‌پذیری سی آر ام ابری و محلی برای کار در موقعیت‌های مکانی مختلف بسیار جالب توجه است. بنابراین قبل از خرید روش‌های دسترسی به نرم افزار را بررسی کنید.
  • حتما قبل از خرید CRM راهنمای آن را مشاهده کرده و با امکانات نرم افزار آشنا شوید و نحوه کار آن را نیز امتحان کنید.
  • نرم افزاری را انتخاب و خرید کنید که قابلیت اجرای آسانی داشته باشد. معمولا کسب و کارهای مختلف فعالیت خود را در قالب برنامه‌های مختلف انجام می‌دهند. سی آر ام مناسب باید بتواند این برنامه‌ها را یکپارچه کند. در وافع فرآیند انتقال باید ساده و روان باشد.
  • قبل از خرید امکانات سخت افزاری خود را در نظر بگیرید  چون در صورت عدم زیرساخت مناسب باید هزینه زیادی برای اجرای نرم افزار بپردازید تا به سازگاری با سخت افزار شما برسد.
  • اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزاری را بسنجید و رزومه شرکت را بررسی کنید. هزینه مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای از اولین ویژگی‌های یک شرکت مناسب و معتبر است.

راهنمای خرید نرم افزار CRM

پیاده سازی CRM

پیاده سازی نرم افزار CRM در واقع پروسه‌ای است که طی آن پلتفرم نرم افزاری بر روی سیستم کامپیوتری شرکت نصب می‌گردد تا کارکنان آن بتوانند بر اساس این نرم افزار ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشند. پیاده سازی این نرم افزار نیازمند درک نکات بسیاری است. تنها زمانی می‌توان گفت پروسه پیاده سازی CRM به اتمام رسیده است که فرآیند اجرا، برنامه ریزی و آموزش کارکنان به درستی انجام شده باشد. بیشتر شرکت‌ها بر روی خرید CRM سرمایه گذاری می‌کنند و چندان به پیاده سازی آن اهمیت نمی‌دهند. در حالی که نرم افزار CRM دانا بر روی این مورد نیز تمرکز و سرمایه گذاری می‌کند.

خرید نرم افزار CRM  دانا

نرم افزار CRM دانا یک پلتفرم نرم افزاری پیشرفته است که امکان یکپارچه سازی با نرم افزار های بسیاری را فراهم میکند و میتواند قدرت تیم فروش و بازاریابی شما را افزایش داده و ابزارهای لازم برای مدیریت درست و اصولی در عرصه فروش را در اختیارتان گذارد. این نرم افزار به دو شکل ابری و محلی ارائه می‌شود. برای استفاده از نسخه ابری تنها لازم هست که نسخه 14 روزه رایگان را ثبت نام کنید  و شروع به استفاده کنید اما اگر قصد دارید دانا را در شرکت خود نصب کنید، می‌توانید از نسخه محلی استفاده کنید. برای خرید نرم افزار CRM دانا و کسب اطلاعات جامع راجع به این نرم افزار وارد سایت داناپرداز شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =