افزایش ظرفیت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در قشم با افتتاح کارخانه کارن زیما

جزیره قشم به دلیل داشتن منطقه جغرافیایی بسیار عالی برای صادرات محصولات و واردات مواد اولیه به قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کشور بدل کشته است.

تصمیم گیری صحیح مدیران اقتصادی این جزیره در راستای سهولت و ارائه مشوق های سرمایه گذاری و همچنین امتیازات ویژه مناطق آزاد، همگی در توسعه روز افزون قشم دست داشته است.

اگر به برند های موجود در حوزه آرایشی و بهداشتی کمی دقت کرده باشید در یک الی دو سال گذشته برند های بسیار متنوعی وارد بازار و این رقابت شده اند. یکی از دلایل اصلی ورود شرکت ها و برند های جدید، سهولت ایجاد شده در تولید به واسطه تولید قراردادی این محصولات در جزیره قشم است.

عموما کارخانه های تاسیس شده در این منطقه با هدف تولید قراردادی در ظرفیت های بسیار بالا ساخته می شوند. اخیرا کارخانه کارن زیما قشم نیز فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است و سهم این جزیره را در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش داده است.

تولید در ظرفیت خالی چنین کارخانه هایی منافع اقتصادی متعددی برای کارفرمایان دارد. بزرگترین مزیت استفاده از چنین ظرفیتی، عدم نیاز به احداث کارخانه و هزینه های اولیه متعدد است. عدم نیاز به دریافت مجوز تولید از سازمان های مربوطه و صرفه جویی در زمان رسیدن به محصول نیز بخش دیگری از این مزیت ها است.

کارخانه کارن زیما با در اختیار داشتن دو خط تولید پیشرفته در مساحت 600 متر مربع، محصولات شامپو، کرم و عطر را در حجم انبوه تولید و روانه بازار می کند. این مجموعه با بیش از 50 نیروی متخصص، خدمات متنوعی از جمله تولید قراردادی را به تولید کنندگان عرضه می کند. اخذ مجوز ها و استاندارد های لازم برای تولید، ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی با همکاری شرکت کارنلی فرانسه، بسته بندی و در نهایت تولید محصول نهایی، همگی از خدمات این مجموعه است.

ارائه خدمات صادرات محصولات به دیگر کشور ها و ترخیص محصولات به سرزمین مادری نیز بخشی از امکاناتی است که این مجموعه در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد.

در پایان باید یاد آور شد که منطقه آزاد قشم پذیرای سرمایه گذاران خرد و کلانی است که در راستای بالندگی کشور قدم بر­می دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =