چگونه درگاه پرداخت اینترنتی بدون قطعی داشته باشیم؟

اگر در حال شکل‌دهی به یک کسب و کار در بستر اینترنت هستید و یا هم‌اکنون یک فروشگاه اینترنتی دارید، لطفا چشمان خود را ببندید و وضعیتی که توصیف می‌کنیم را تجسم کنید!

فرض کنید برای رفتن به مقصدی تپسی یا اسنپ گرفته‌اید و درست زمانی که اقدام به پرداخت آنلاین کرایه می‌کنید ارتباط سرویس پرداختی با شبکه بانکی قطع می‌شود. راننده هم کمی بد قلق است و قبل از رسیدن به مقصد از شما کرایه اش را طلب می‌کند.

شما پول نقد همراهتان ندارید؛ عابربانکی در مسیرتان وجود ندارد که پول نقد بگیرید و احتمالا راننده محترم هم اصلا قصد صبوری و اعتماد به اینکه ساعاتی بعد کرایه را برایش واریز می‌کنید ندارد. 

طبعا در این شرایط بسیار کلافه و عصبانی خواهید بود و با خودتان می‌گویید دیگر از طریق این سرویس، پرداخت‌های خود را انجام نخواهید داد!

قطعا چنین اتفاقی خوب نیست و به مرور همین مشکلات و اختلالات پرداختی کاربران آن برنامه را فراری خواهد داد!

"می توانید چشمانتان را باز کنید."

اکنون درک می‌کنید که مشتریان شما نیز زمانی که پرداخت‌هایشان در فروشگاه شما به مشکل می‌خورد چه حالی پیدا می‌کنند. طبعا دوست ندارید کم کم مشتریان خود را به دلیل اختلالات درگاه بانکی از دست دهید و نرخ فروشی که به زحمت بالا برده بودید، کاهش پیدا کند.

درگاه پرداخت اینترنتی انتخابی شما تا این حد در رشد، توسعه و دوام کسب و کارتان اهمیت دارد.

به همین دلیل، منطقی است درگاهی را برای سایت خود انتخاب کنید که از بالاترین سرعت و پایداری برخوردار باشد.

با این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه خیال خود را از بابت پرداخت‌ها و وفاداری مشتری به خودتان راحت کنید.




 

چگونه درگاه پرداخت اینترنتی بدون قطعی داشته باشیم؟

درگاه پرداخت سریع چگونه درگاهی است؟

درگاه پرداخت اینترنتی ۲ نوع است:

  • درگاه پرداخت مستقیم
  • درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت مستقیم، درگاهی است که شما آن را از شرکت های PSP(Payment System Provider)، که شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت هستند، دریافت می‌کنید. 

در حالی که درگاه پرداخت واسط را شرکت‌های پرداخت یار بدون هزینه اولیه با شرایطی بسیار راحت ‌تر به همراه سرویس‌های پرداختی مورد نیاز کسب و کارها ارائه می‌دهند. این سرویس‌ها باعث شده است که تعداد تراکنش‌های موفق افزایش پیدا کند. زیرا درگاه پرداخت واسط به مراتب پایدارتر و سریع‌تر است.

شرکت‌های پرداخت یار مانند زیبال در ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به تمام چالش‌های پرداختی کسب و کارهای اینترنتی می‌پردازند و راهکارهایی مناسب این چالش ها را ارائه می‌دهند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها، سرعت درگاه پرداخت و اختلال در فرآیند پرداخت است که تاثیر مستقیمی در فروش دارد.

زیبال، پرداخت یار رسمی بانک مرکزی، با زیرساخت فنی قوی خود مشکلات ناشی از کندی درگاه پرداخت و از دست رفتن بسیاری از تراکنش‌ها را تا حد ممکن برطرف کرده و با طراحی سرویس های پرداختی پایدار، به حد چشمگیری تعداد تراکنش‌های موفق را افزایش داده است.

از سرویس های کاربردی زیبال که مشکل قطعی گاه و بی گاه درگاه را تا حد زیادی مرتفع کرده و از این طریق نرخ فروش پذیرنده های خود را افزایش داده است، "سوئیچینگ یا مسیردهی هوشمند" نام دارد.

سوئیچینگ (مسیردهی هوشمند) چیست؟

عملکرد این سرویس به این شکل است که زمانی که مشتری پرداخت آنلاین انجام می‌دهد، الگوریتم‌های این سرویس، در لحظه، وضعیت PSPها را بررسی می‌کنند و به طور خودکار و بدون آنکه مشتری متوجه شود، او را به سریع‌ترین و پایدارترین PSP در آن لحظه، متصل می‌کنند.

در نتیجه احتمال این که تراکنش ناموفق شود و یا پرداخت به کندی صورت بگیرد به شدت پایین آمده و مشتری با رضایت کامل خرید خود را انجام می‌دهد.

مسیردهی هوشمند دقیقا همان راهی است که به وسیله آن مشتری می‌تواند مسیر پرداخت خود را سریع، بدون اختلال و با حس خوب به پایان برساند.

چگونه درگاه پرداخت اینترنتی بدون قطعی داشته باشیم؟

لازم به ذکر است در بین شرکت‌های پرداخت یار زیبال تنها پرداخت یاری است که به بیشترین PSP دسترسی دارد و به این واسطه توانسته است به حد چشمگیری نرخ تراکنش‌های موفق کسب و کار ها را افزایش دهد.

همچنین این پرداخت یار درگاه پرداخت خود را به مدت ۱۵ روز با کد zibal15 به عنوان هدیه در اختیار متقاضیان قرار داده است تا بدون پرداخت کارمزد درگاه را تست کنند.

شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات خود می توانید از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین، با تیم پشتیبانی حرفه ای زیبال در ارتباط باشید.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =