ال جی 8265 با فناوری های منحصر به فرد برای آشپرخانه

ال جی، غول کره جنوبی نیازی به معرفی ندارد. امروزه مدل‌ های تولید شده توسط برند ال‌ جی تقریباً در تمام بخش‌ های لوازم الکترونیکی مصرفی، از جمله اجاق های مایکروفر، بازار های جهانی را اشغال کرده اند.

مایکروفر 8265 ال جی

ال‌ جی 8265 دارای ویژگی های نئوچف به یکی از محبوب‌ترین سری‌ ها تبدیل شده است. در واقع، تمام فناوری‌ های نوآورانه این شرکت از جمله iWave (توزیع یکنواخت توان مایکروویو)، اینورتر هوشمند (تنظیم صاف قدرت مگنترون)، پوشش ضد باکتری EasyClean، سیستم ECO ON (صرفه‌جویی در مصرف انرژی)، فناوری پخت حسگر و شش ضلعی را در بر می‌گیرد. محدوده قدرت قابل تنظیم بین 200 تا 1100 وات است. دراین مطلب بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

مشخصات کلی و ویژگی های مایکروفر ال جی 8265

جنس : شیشه استیل

رنگ : مشکی و نقره ای

حجم : 42 لیتر

ابعاد : 45.8 * 30.7 * 54.4 سانتیمتر

صفحه نمایش : دارد

برنامه پخت : دارد

تعداد برنامه : 48 برنامه متنوع پخت

توان مایکروویو : 1350 وات

جوجه گردان : ندارد

قابلیت تنظیم زمان : دارد

ساعت : دارد

عملکرد درب : باز شدن درب از کنار

قابلیت گریل :دارد
یخ زدایی :دارد

برنامه پخت : دارد

قفل کودک : دارد

یکی از ویژگی های کلیدی مایکروفر ال جی 8265 این است که دارای اینورتر هوشمند می باشد.

همانطور که می دانید، قدرت مایکروویو به میزان قابل توجهی بر کیفیت پخت تأثیر می گذارد. متأسفانه، ویژگی های طراحی مگنترون ها به کاربر اجازه نمی دهد تا قدرت خود را به آرامی تنظیم کند. بنابراین، توسعه دهندگان از روشن/خاموش دوره ای برای کنترل توان مایکروویو استفاده می کنند. در واقع، دستگاه به صورت دوره ای مگنترون را خاموش می کند و تولید امواج مایکروویو را متوقف می کند.

این کار به شرح زیر است. به عنوان مثال، در حالت گرم کردن غذا، مگنترون به مدت 4 ثانیه روشن می شود و سپس به مدت 17 ثانیه خاموش می شود. این تناوب با حداقل توان حداکثر 100 وات مطابقت دارد.

اما یخ زدایی نیاز به افزایش توان دارد مثلاً تا 160 وات. در این حالت دستگاه مدت زمان تولید مگنترون را به 6 ثانیه افزایش می دهد و مدت زمان خاموش شدن را به 15 ثانیه کاهش می دهد.

تغییر نسبت مدت زمان چرخه ها، به عنوان مثال به 10 و 11 ثانیه، افزایش بیشتر قدرت، به عنوان مثال تا 360 وات را فراهم می کند.

فقط یک سرآشپز بسیار با تجربه می تواند از این مزایا استفاده کند. کاهش 20 درصدی مصرف انرژی به دلیل عدم وجود ترانسفورماتور استدلال قوی تری است. متأسفانه یک مدار کنترل اینورتر اضافی قیمت آنها را افزایش می دهد. اما مصرف انرژی کمتر و طول عمر مگنترون بیشتر این عامل را جبران می کند.

از بحث اینورتر که بگذریم، این مایکروفر ویژگی های متعدد دیگری نیز دارد که آن را تبدیل به انتخابی درست می کند. به طور مثال یخ زدایی یکنواخت، با تنظیم دما به اندازه دلخواه گوشت را می توان به طور یکنواخت و کامل یخ زدایی کرد، کامل تر از آن چیزی که تا به امروز تجربه کرده اید.

با در اختیار داشتن مایکروفری که از توان 1200 واتی برخوردار است، زمان آشپزی را برای هر نوع غذایی کاهش می دهید.

پخت متنوع، تنها با یک وسیله غذا های خود را سرخ یا صرفا گرم کنید، همچنین Neochef قادر است فرآیند تخمیر ماست خانگی را انجام دهد.

با ویژگی گریل خوش طعم در ال جی 8265، غذا های خود را تا حد مطلوب گریل، ترد و برشته کنید.

شاید فکر کنید که با داشتن ویژگی های فراوان حتما ال جی 8265 قیمت بسیار بالایی دارد؛ اما باید بگوییم که اینطور نیست و قیمت آن در حدود 5500 میلیون تومان می باشد. نسبت به برند های دیگر و حتی مدل های دیگر خود ال جی، بسیار مقرون به صرفه است.

ال جی 8265 با فناوری های منحصر به فرد برای آشپرخانه

درباره مایکروفر های ال جی و ویژگی های آن ها

ال جی در سال 2015 موفق به دریافت جایزه طراحی PIN UP و جایزه طراحی خوب شده است.

مدل کامپکت LMC0975ST با ظرفیت 1040 وات و 0.9 فوت مکعب یکی از محبوب ترین مدل های این سری ال جی است.

امروزه قیمت آن از 160 تا 200 دلار متغیر است. این مدل دارای فضای داخلی EasyClean ال‌ جی با پوشش ضد باکتری، کنترل‌ های شیشه‌ ای SmoothTouch بصری، نورپردازی LED روشن، و رینگ ثابت شش ضلعی با کیفیت است. علاوه بر این، این شرکت 10 سال گارانتی برای Magnetron ارائه می دهد.

این مدل از طیف گسترده ای از برنامه های پخت و پز، از جمله گرم کردن مجدد، نوشیدنی، ماهی، بیکن، پیتزا، نرم کردن، سبزیجات، سیب زمینی، برنج، عملکرد پخت نان، گوشت، شام، مرغ و کاسرول پشتیبانی می کند. البته، این عملکرد عالی برای مدل های تا 200 دلار است.

فناوری اختصاصی Intellowave (iWave) ال‌ جی از امواج قطبی دایره ‌ای به جای قطبش صفحه استفاده می‌ کند.

فرآیند پخت و پز را افزایش می دهد و با افزایش تعداد نقاط داغ درون حفره غذا ها، نفوذ گرما را عمیق تر و یکنواخت تر می کند.

علاوه بر این، این شرکت از هندسه پیچیده دیوار های محفظه استفاده می کند. تعداد امواج منعکس شده را در جهات مختلف افزایش می دهد و توزیع یکنواخت تری از انرژی را فراهم می کند.

دومین ویژگی کلی مایکروفر های ال جی بعد از iWave، ویژگی ECO ON است. در واقع، ECO ON یک حالت آماده به کار سنتی است. 5 دقیقه پس از پایان آخرین چرخه کاری به طور خودکار فعال می شود و صفحه نمایش و نور پس زمینه را خاموش می کند.

مورد بعدی، رینگ ثابت شش ضلعی با شش چرخ از واژگونی حتی هنگام قرار دادن ظروف از لبه جلوگیری می کند.

فناوری Smart Inverter هم هست که تمامی مزایای کنترل اینورتر از جمله کاهش مصرف برق، افزایش عمر مگنترون و غیره را فراهم می کند.

بعدی، حسگر رطوبت در فناوری Sensor Cooking زمان پخته شدن غذا را تعیین می کند و به طور خودکار مایکروویو را خاموش می کند. اما این قابلیت در مدل های کمتری قرار گرفته است.

امروزه این شرکت طیف گسترده ای از مدل ها را با عملکردهای مختلف ارائه می دهد. این لیست شامل :

  • مدل های انفرادی ال جی دارای تجهیزات استاندارد برای گرم کردن و یخ زدایی محصولات هستند.
  • مدل های دارای گریل از عنصر گرمایش و سیخ برای پخت استیک، مرغ یا ماهی استفاده می کنند.
  • مدل‌ های کانوکشن، گردش هوای گرم را در محفظه توسط فن فراهم می‌ کنند.
  • مدل های دارای مولد بخار پخت و پز بخار را فراهم می کنند.
  • مایکروویو با ماست ساز تهیه ماست با بیفیدوباکتری را بدون استفاده از مواد افزودنی شیمیایی فراهم می کند.
  • مدل های سرخ کن برای تهیه غذا هایی مانند مرغ سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده و ... می باشد.

امروزه شرکت ال جی، بیش از 60 مدل از انواع مختلف را در تمامی بخش های قیمتی اعم از سولو، مایکروویو با گریل، کانوکشن و غیره ارائه می دهد.

مانند همه لوازم الکترونیکی مصرفی ال‌ جی، اجاق‌ های مایکروویو از نوآوری ‌های زیادی استفاده می‌کنند، از جمله فناوری‌ های iWave (Intellowave)، اینورتر هوشمند و غیره.

قیمت مایکروفر ال جی با قیمت مدل های مشابه سایر شرکت ها مطابقت دارد. اما، مانند تمام لوازم الکترونیکی مصرفی ال‌ جی، از نظر پشتیبانی فنی از بسیاری از رقبا برتری دارند. امروزه این شرکت یکی از پیشتازان در تعداد مراکز خدمات است. انتخاب های وسیع، سطح نوآورانه بالا و پشتیبانی فنی عالی استدلال های سنگینی به نفع ال جی است.

قیمت مایکروفر ال جی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =