۰ نفر
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
آسمان آلوده تهران در مناطق پرتردد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و با توجه به پایداری جو، انباشت آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای ۴۸ ساعت آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر چهارشنبه(۱۷آذر) تا اواخر پنجشنبه(۱۸آذر) کمی ابری تا نیمه ابری که با توجه به پایداری جو انباشت آلاینده‌های جوی مورد انتظار است که برای مناطق پرتردد شهری آسمانی غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر روز پنجشنبه (۱۸آذر) با ورود یک موج ضعیف به استان تهران در اواخر وقت بارش پراکنده برای ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه (۱۹آذر) با عبور موج ضعیف، آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که موجب کاهش انباشت آلاینده‌های جوی و بالا رفتن کیفیت هوا خواهد شد.

برای روز شنبه (۲۰آذر) آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت که از اواخر وقت انباشت آلاینده‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۷آذرماه) نیمه ابری تا ابری وغبارآلود با بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱۸آذرماه) نیمه‌ابری به‌تدریج ابری با غبارمحلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۵و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =